PDF-tiedostojen avaaminen

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 11/2002 » PDF-tiedostojen avaaminen « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Anu Seilonen
Perjantaina, 22. marraskuuta, 2002 - klo 18.12:   
Ketju siirretty WOASE 2002 -seurannan alta omaksi kokonaisuudekseen.

 

JPQ
Keskiviikkona, 13. marraskuuta, 2002 - klo 22.33:   
Ja nähtävästi siihen että saan speksi ja manuaali PDF:ät auki kun uutta monitoria katsastan.

 

Joanna
Torstaina, 14. marraskuuta, 2002 - klo 6.03:   
JPQ: No onneksi kuulemma OS4;n tulee vakiona joku toimiva PDF-readeri.. (saisi kyllä olla MOS:issakin :)

 

jPV
Torstaina, 14. marraskuuta, 2002 - klo 12.02:   
No ens alkuun voi ainakin käyttää apdf:ää, jos ei natiivia tuu heti :) Kyllä sillä yleensä pdf:t näkyy ihan hyvin.. toisinaan pientä bugitusta rendauksessa, mutta harvemmin häiritsevää.

 

JPQ
Torstaina, 14. marraskuuta, 2002 - klo 13.48:   
jPV: entäs mitäs sanot kaadosta kyseisen softan uusimalla versiolla joka aukoo eräät muut pdf ok.... Esim. EIZOn ja NECin dokumentti aukesi ok ja muut mitä testailin yhtä kuin jumahdus.

 

miksuh
Torstaina, 14. marraskuuta, 2002 - klo 14.53:   
No uusin Apdf on ihan hyvin toimiva PDF readeri ja se on jo nykysillekin AmigaOS versioille :)

JPQ: Mulla APDF ei ole kaatunu kertaakaan, samaten Voyagerin PDF-plugini on toiminut hyvin (Sehän perustuu apdf:n) Pitää muistaa, että myös pdf-fileessä voi olla vikaa ei vain readerissa.

 

JPQ
Torstaina, 14. marraskuuta, 2002 - klo 16.44:   
miksuh: tuskin sentään noin seitsemässä tiedostossa on vikaa. Sentään tiedostot on ainakin kahdelta eri firmalta Ja Adoben Reader ei ole koskaan se onneet näillä tietyillä tiedostoilla että sillain.

 

jPV
Torstaina, 14. marraskuuta, 2002 - klo 18.02:   
Hmm.. mulla on varmaan joku taivahan ikänen apdf... "Apdf 1.3 (1999-07-07)" sanoo version. Eipä oo koskaan kaatunu. Vois testata uudempia versioita joskus...

 

JPQ
Torstaina, 14. marraskuuta, 2002 - klo 21.29:   
Minä en edes muista mikä minulla on. Mutta noh ongelma ratkesi osin sillä että tulostan ne sokkona TurboPrinttillä... SIinä mielessä osin että TurboPrint tulostaa vain ekan sivun. Ja APDF on uusin mitä aminetista löytyy.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: