AWeb 3.4APL ja amissl

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 11/2002 » AWeb 3.4APL ja amissl « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Fabio
Tiistaina, 29. lokakuuta, 2002 - klo 13.20:   
Olis sellainen ongelma että miten saisin tuon amissl toimimaan AWeb 3.4apl:n kanssa ?
Ja sitten sellainen vielä, että mitens kun koulun intranet tarvitsee jonkun sertifikaatin niin toimiiko se tuon edellä mainitun yhdistelmän kanssa vai ei. TCP/IP pinona käytän tuota os3.9:n mukana tullutta Genesistä.

 

Esa Haapaniemi
Keskiviikkona, 30. lokakuuta, 2002 - klo 8.22:   
Minä pähkäilin aikoinani tuon saman asian kanssa, luin Voyagerin ja/tai MIAMIn asennuspaketista ohjeet juuri SSL:n asennukselle ja yhtäkkiä (=en tiedä mikä kohta oli merkittävä) se alkoi toimia myös AWebin kanssa.

Muistaakseni juoni oli tehdä boottipartitiolle .SSH hakemisto, johon kopioida halutut kirjastot ja sen jälkeen tehndä ENV hakemistoon johonkin jokin oikean niminen tiedosto, joka sisältää linkin tuonne hakemistoon.

Kyllä se dokumenteista pitäisi selvitä...

 

Fabio
Keskiviikkona, 6. marraskuuta, 2002 - klo 7.54:   
Miamin ja Miamidx:n ohjeissa ei ole mainintaa asiasta, voyagerin dokumentteja en ole vielä katsonut, ilmeisesti miamissl:lä ei saa toimimaan rekisteröimättömässä miamissa.

Tuosta miamista sen verta, että kuinka on sen rekisteröinnin laita, voiko sitä jotenkin rekisteröidä tai muuten ohittaa rajoitukset jos sitä ei saa millään rekisteröityä enää.

 

Jani Kuituniemi
Keskiviikkona, 6. marraskuuta, 2002 - klo 8.40:   
En tiedä miten on nykyään, mutta sillä Miamin mukana tulevalla rekisteröinti-ohjelmalla itse rekisteröin MiamiDX:n kätevästi Visalla joskus kolmisen vuotta sitten.

 

Anu Seilonen
Keskiviikkona, 6. marraskuuta, 2002 - klo 17.07:   
Ei taida onnistua rekisteröinti enää kovin helposti. Ryhmärekisteröinnin mahdollisuutta kyseltiin jo Saku 2001:tä silmälläpitäen, mutta vastauksia ei kuulunut. Vuoden 2001 alkupuolelta rekisteröinti on ollut käytännössä mahdotonta. Harmi, sen verran hyvä softa kuitenkin on kyseessä.

 

JPQ
Keskiviikkona, 6. marraskuuta, 2002 - klo 20.39:   
Anu Seilonen: Ja ainakin täällä yksi joka haluaisi rekisteröidä MUIn. Tekisi Edes siitä Freewarea jos Perään ei ehdi katsoa.

 

miksuh
Torstaina, 7. marraskuuta, 2002 - klo 17.44:   
MUI tulee OS4:n ja MOS:n mukana, eli eiköhän sillon viimestään ole tavallaan rekisteröitynyt.

 

JPQ
Torstaina, 7. marraskuuta, 2002 - klo 20.53:   
Anu Seilonen: Tarkoitin kylläkin Miamin mutta MUIkin on listalla muttei sen kärkipäässä koska en itse halunnut eräistä softista MUI versioita eli se välttämätön "paha".

Miksuh: Joo mutta tuuleeko mulle PPC turbo tai AmigaOne joskus riippuu hinnasta ja saatavuudesta eli ei minusta.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: