SimCity 2000 toimii näyttökortilla...

Saku-foorumi » Classic Amiga » Pelit » Viestit 2002 » Viestit 12/2002 asti » SimCity 2000 toimii näyttökortilla « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

JPQ
Keskiviikkona, 23. lokakuuta, 2002 - klo 3.21:   
Siitä näyttää olevan kaksi versiota toinen toimii tai toinne ei. Vai onko tämä unta ? ja mulla saattaa vaikuttaa se että nykyään on Picasso96 eikä CybergraphicsX 4 en muista kumpi oli silloin kuin kirjoittelin. Hyvä kun ei tartte emua pystyttää kun on epävakaa mulla 060:lan kanssa. Ja kiintolevy tilakin kortilla tilapäisesti kun en ole ehtinyt siivota.

PS. Mutta kiitos kaikille jotka innostivat tutkimaan. GfxBase väitti että toimii oli pakko kokeilla. Mutta nyt pikainen kaupungin rakennusprojekti.

 

Jani Kuituniemi
Keskiviikkona, 23. lokakuuta, 2002 - klo 11.22:   
Siis Amigan versio SimCity 2000:sta? Mulla on tuo peli ja itse peli kyllä sinällään toimii Mode Promotettua Cgfx4:lla ja NewMode:lla, mutta grafiikat ovat aivan sekaisin joten sitä ei voi pelata. Tuntuu kopioivan pientä palaa grafiikkaa koko ruudun täyteen.

 

miksuh
Keskiviikkona, 23. lokakuuta, 2002 - klo 15.00:   
Kyllä se Amiga-versio Simcity 2000:sta ehkä toimii graffakortilla, mutta sen pelin toimivuus noin yleensä on muuten huomattavasti kökömpää kuin MAC-version josta aiemmin mainitsin.
MAC versio Shapeshifterillä on paljon nopeampi ja vakaampi kuin native Amiga versio. Niin ja MAC-version saa suurempaan resoluutioonkin, helpottaa pelaamista kummasti.

 

JPQ
Keskiviikkona, 23. lokakuuta, 2002 - klo 16.56:   
miksuh: niin joo saa. Mutta huom. Mulla tuo Shapeshifter tai Fusion on epävakaa 060:lla. Eikä juuri ole tiedossa mistä saisi legaalisti Mac version.

Jani Kuituniemi: Kyllä sepä juuri. Minullakin mätti viimeksi. Mutta gfxbasen sivulla sanotaan että toimii yhdistelmällä Picasso96+ModePro. Että päätin kokeilla ja toimiihan se. No onhan tämä amiga versiokin epävakaa ei sinänsä ettei emu ainoa epävakaao ole. Se puuttuisi jos se ikivanha simcitykin toimisi.

 

Jani Kuituniemi
Torstaina, 24. lokakuuta, 2002 - klo 12.15:   
Jpq: hmm, no en minä viitsi vaihtaa RTG-ohjelmistoa yhden pelin takia.. mikähän ero P96:lla ja Cgfx:llä on joka aiheuttaa moisen toimimattomuuden?

 

zipper
Torstaina, 24. lokakuuta, 2002 - klo 12.24:   
Olen ollut aina sitä mieltä että SC2000 ei suostu toimimaan RTG-tilassa omassa myllyssäni. Kokeilin taas ja se kaatui heti kun kartan piti latautua. Mutta sitten laitoin ModeProsta Force Planar-option päälle ja alkoi toimia Voodoo3:lla. En muista, kokeilinko Force Planaria silloin, kun käytin vielä CVPPC/CGX4.2:ta.

 

JPQ
Torstaina, 24. lokakuuta, 2002 - klo 15.16:   
Zipper: Minullakin force planar.

Jani Kuituniemi: En tiedä. Minäkin ehkä kokeilen joskus toimisiko tuolla CGX4:sella yhtähyvin kunhan on Force Planar. Ja sitä paitsi tämä SimCIty 2000:nen AGA versio. Onko edes muita ?

 

Petteri
Torstaina, 7. marraskuuta, 2002 - klo 11.33:   
Muistaakseni ModePro:n dokujen mukaan "Force Planar"-toiminto toimii vain Picasso96:n ja vanhempien CGX:ien kanssa.

 

JPQ
Torstaina, 7. marraskuuta, 2002 - klo 11.54:   
Ja sitten surullisia uutisia joskus kun sen pistää taakse kun katsoo vaikka välissä mailit niin kun ottaa uusiksi esille niin geafiikka on aivan sekaisin. (edellä kuvattu on todellinen tilanne) Pitääköhän tässä koodata oma simcity mutta pulma simulaatio olisikin vakieampi juttu. Eli se jos ei ole poliisi asemaan niin ja niin edes päin ....

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: