AmigaOS3.9:n Amplifier

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 10/2002 » AmigaOS3.9:n Amplifier « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

JPQ
Keskiviikkona, 23. lokakuuta, 2002 - klo 2.37:   
Mistä johtuu että Amplifier soittaa musiikin vain oikeasta kajittumista äänikorttina AD516. Katson päivemmällä tuleeko sama Delfina Litellä ja Paulalla ei minusta viimeksi tullut kun "katselin" siis niiden kanssa tätä pulmaa. Ja AD516 toimii kyllä esim. SongPlayerilla ja SoundFX:llä ja omalla Studio16:sta softallaan. Eli kortti tuskin on vikapää. (toivon myös ettei olisi)

PS. Asetukset kävin taas kolmatta kertaa läpi. Vai onko tähän ns. totuttava eli jos Amplifier on välttämätön kuten striimauksessa niin on vai toisestak kajarista ääni.

PPS. Täytyy ehkä luopua Delfina Litestä joskus kun taitaa olla tätä nykyä turha enkä keräile rautaa.

 

Jap
Keskiviikkona, 23. lokakuuta, 2002 - klo 10.16:   
Mulla oli Delfina Liten kanssa sama ongelma. Paulalla ääni kuului molemmilta kanavilta, mutta Delfinalla vain toiselta. Vika oli muistaakseni AHI:ssa. Erinäisten versiotarkastusten ja päivitysten jälkeen se lähti toimimaan.

 

Jontsa
Keskiviikkona, 23. lokakuuta, 2002 - klo 11.00:   
Minulla on samainen ongelma Mediatorin ja sb128:n kanssa. Stereo ja Mono tiloissa ääni kuuluu vain toiselta kanvalta, mutta stereo++ tiloissa ääni kuuluu molemmista?

 

JPQ
Keskiviikkona, 23. lokakuuta, 2002 - klo 14.21:   
Jontsa: kiitos kokeilen tuota. Mulla lienee AHI uusin.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: