A1200 ja TUDE

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 10/2002 » A1200 ja TUDE « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

juha
Tiistaina, 15. lokakuuta, 2002 - klo 21.14:   
Olen koettanut saada vanhoja ohjelmia toimimaan Amiga 1200:ssani käyttämällä TUDE:a (v. 1.0d), mutta en ole onnistunut käynnistämään yhtään ohjelmaa *sigh*. Kun TUDE on valmis boottaamaan Kickstart 1.3:lla, kone vain boottaa (käden kuvaa joka ojentaa levykettä ei tule ruutuun).

Voisiko joku auttaa kuinka TUDE viritetään siten että vanhat ohjelmat esim. pelit toimisivat? Olen esim. käyttänyt KICKSTART1.3 optiota, kickstartin otin aikoinaan vanhasta Amiga:sta GrabKick ohjelmalla (voi kyllä olla että olen vahingossa siirtänyt sen ASCII muodossa nykyiselle koneelle).

Ilmoittaako TUDE jos kickstart image ei ole kunnossa? Image on kick34005.a500 nimellä devs/kickstarts hakemistossa.


Juha

 

zipper
Keskiviikkona, 16. lokakuuta, 2002 - klo 7.54:   
Tulipahan kokeiltua kun annoit aiheen. Ainakin ehjällä kickstartilla TUDE toimii OK. A4000/060:lla kesti 25 sekuntia TUDEn käynnistyksestä ennenkuin käsi tuli näkyviin. Väärällä kickstartilla en kokeillut - voinhan tehdä sen vielä jatkossa.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: