Erikoiset tiedostojärjestelmät

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 10/2002 » Erikoiset tiedostojärjestelmät « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

JPQ
Perjantaina, 4. lokakuuta, 2002 - klo 19.10:   
Niistähän on osa nopeampiakin kuin FFS eikö totta ? Entäs onko ne prossulle keveämpiä myös ? Mitä muita hyviä on SFS ja PFS3 (pakko kait kaupasta vieläkin hankkia). Tukea yli 1Gigan partitiolle ei ole tarvetta. Millä muulla äänen nauhoista Delfinalla moniajossa voisi nopeuttaa eli Octamed soundstudio ja Ahirecord/soundfx pitäisi saada pyörimään kevyesti yhtäaikaa. Eli toinen soittaa Midiä jonka samplaisin kovalevylle.

PS. Kertokaahan jos pystytte en ole vielä niitä varausyksikön koko / outo tiedosto järjestelmä ideoita kokeillut. Nykyinen nykii silloin tällöin. Deluxe music/Bars & Pipeskin olisi kiva saada toimimaan samalla tavalla.... Luulisi että väännöt riittää. Eipä tainnut Ram diskille samplauskaan auttaa. Sitä paitsi sitä on liian vähän. Eikä ole intoa ostaa 64Megaista kampaa toisen 32Megaisen tilalle.

 

Jupp3
Lauantaina, 5. lokakuuta, 2002 - klo 0.28:   
Jos siis Midi-syntikasta samplaat (en nyt ole varma...) Kannattaa testata ohjelmaa nimeltä "Timidity"

Periaatteessa vähän niinkuin GMPlay, mutta parempi, sillä voi "samplata" midin suoraan WAViksi ilman turhaa "kierrättämistä" välillä syntikka äänikortti.

Tietenkin syntikan tasosta riippuu, kummassa on paremmat soundit, mutta Timidityyn ne on helpompi vaihtaa.. Mutta kokeiluhan ei mitään maksa.

 

JPQ
Lauantaina, 5. lokakuuta, 2002 - klo 1.12:   
Jupp3: Minä haluan käyttää kotistudioni jolla teen musaa äänitykseen sitä. Eli tuo ratkaisu ei kelpaa. Ja pää synakin on kait noin 850euroa.(Yamaha S30) Toinenkin on nyt muita tulee kait myöhemmin lisää toinen on M-OC1. Elikkäs olet hakoteilla ideani suhteen.

 

JPQ
Lauantaina, 5. lokakuuta, 2002 - klo 1.13:   
Tuo M-OC1 on rolandi pahkeinen unohtui.

 

JPQ
Lauantaina, 5. lokakuuta, 2002 - klo 2.43:   
Turhahko tiedotus tuo Erikoiset tiedostojärjestelmät. Tarkoitti Erilaiset. Siis muut kuin FFS & OFS tai esim. 1541 eli normaali käyttöön tehtyjä.

 

Petteri
Torstaina, 10. lokakuuta, 2002 - klo 12.29:   
Oletko muuten kokeillut kytkeä Soundstudiosta sen "Auto Freeze Screen"-option päälle? Se pysäyttää näytöpäivityksen silloin kun SS:n näyttöruutu ei ole päällimmäisenä, jolloin prosessorikuorma laskee jonkin verran. Ei kuitenkaan kovin paljoa.

 

JPQ
Torstaina, 10. lokakuuta, 2002 - klo 14.34:   
Petteri: Hyvä lisä idea. Mutta lähellä olen jo ratkaisua taisin saada samplauksen toimimaan pykimättä jos kone ei tee muuta. Jos eräät muut jipot saisi lopunkin ongelman sinne minne se kuuluu niin hyvä homma.

 

Pekka Nissinen
Lauantaina, 12. lokakuuta, 2002 - klo 13.16:   
No mulla ainakin toimii tälläinen yhdistelmä ilman pienintäkään ongelmaa: Music-X soittaa syntkikoita (Rolandin JV-35 ja M-DC1) ja AHIRecordilla samplaan (Prelude 1200:lla) musan koneelle ja sitten teen sille mitä ikinä nyt sitten teenkin... Eli koneena BlizzardPPC200Mhz_040/25Mhz ja filesysteeminä PFS3. Vaikka Prelude 1200:n kelloporttiliitännän vuoksi syö prossutehoa enemmän kuin Zorro-versio, niin tuo siltikään aiheuttanut mitään paätkimisiä. Tosin en ole kokeillut mitään muuta sekvensseriä kuin tuota Music-X 2:sta. Pitäis varmaan kokeilla tuota OctaMEDSS:ää tai B&B:tä kun tuo Music-X:ä ei pelitä BVisionin kanssa...

 

JPQ
Lauantaina, 12. lokakuuta, 2002 - klo 15.17:   
Minulla lienee oli ainakin pulmana Delfina Lite. Toinen pulma on edelleen sen kanssa. Toista en jaksa juuri nyt tarkistaa. En tiedä toimisiko nykyään mutta kun on AD516:skin ei paljon jaksa kokeilla kun pitää varoa vielä tuota verkkopiuhaa (tiedättekös miksi?)...

Pekka Nissinen: Samplaatko suoraan kiintoleylle ?

 

Pekka Nissinen
Maanantaina, 14. lokakuuta, 2002 - klo 11.42:   
Kyllä, suoraan kiintolevylle. Mulla kun tuota muistia ei ole kuin 32 megaa, niin eipä sitä muistiin hirveitä samplailla...

 

JPQ
Maanantaina, 14. lokakuuta, 2002 - klo 14.30:   
Eipä kyllä 64Megaankaan jos tekee tälläistä musaa kuin minä. Ehkäpä hankin koha 64Megan simmin tuohon toisen 32Megaisen tilalle...

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: