Perfectsound

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 10/2002 » Perfectsound « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Matti Kuuva
Perjantaina, 4. lokakuuta, 2002 - klo 9.17:   
Minulla on lojunut laatikossa jo pitkään Perfectsound-stereosampleri rinnakkaisporttiin. Milläköhän softalla vois hyödyntää palikkaa jotenkin??

 

jPV
Perjantaina, 4. lokakuuta, 2002 - klo 12.00:   
Veikkaisin, että se toimii kaikilla yleisillä rinnakkaisporttisamplereita käyttävillä softilla. Kokeilisin esim. http://www.nucleus.com/~fenn/software/audiomaster2k.lha tai jollain trackerillä.. tai mitäs niitä vanhoja softia olikaan... Audition 4, Technosound turbo 2 jne. Ehkäpä noissa uusissa äänenkäsittelysoftissakin on tuki, mutta eipä ole tullu testattua, kun ei ole ollu vuosiin tarvetta rinnakkaisporttia käyttävälle samplerille :)

 

Matti Kuuva
Perjantaina, 4. lokakuuta, 2002 - klo 14.22:   
Taisin kokeilla tuota audiomaster2k:ta, tuloksetta.

Minulla on myös standardi mono rinnakkaisporttisampleri, sillä samplaus kyllä onnistuu.

Haluaisin jostain sen vanhan kunnon Audiomaster III:n - siinä muistaakseni tuo löytyy.

 

jPV
Perjantaina, 4. lokakuuta, 2002 - klo 15.35:   
AudiomasterIV löytyisi mun kovalevyltä.. roikkunu siellä ammoisista ajoista :)

 

miksuh
Perjantaina, 4. lokakuuta, 2002 - klo 16.00:   
Octamed ja SoundStudio varmaankin pelittää ainakin ton kanssa. En nyt muista onko juuri tota mainittu tuetuksi, mutta eiköhän noi paralleli samplerit ole kaikki enemmän tai vähemmän yhteensopivia.

 

JPQ
Perjantaina, 4. lokakuuta, 2002 - klo 19.03:   
miksuh: eivät ole koska Octamed 3 (ei tainut vitonnekaan) ei samplaa Pyramidin samplerilla joka tulee Sound Studion kanssa toimeen. Jotsin hiljaista Kolmos versiollakin kuuluu hirveän häriö tavaran läpi mutta ei mitään hyödylistä.

 

Matti Kuuva
Maanantaina, 7. lokakuuta, 2002 - klo 8.26:   
jPV: Olisiko tuo sellainen, jonka voisin saada. Jos on mahdollista saada sähköpostiin: Matti.Kuuva@Metsabotnia.com

 

Matti Kuuva
Maanantaina, 7. lokakuuta, 2002 - klo 8.27:   
Hetkinen, mikä muuten on SoundStudio? Nyt ei sytyttänyt.

 

cAHVA
Maanantaina, 7. lokakuuta, 2002 - klo 9.28:   
Octamed soundstudio, eli uusin Octamed mitä amigalle on ilmestynyt. Mulla muuten oli Perfect Sound aikoinaan ja ei toiminut Audiomaster IV:n kanssa. Omituista kyllä, toimi Audiomaster III:n kanssa.. Octamedillä ei muistaakseni toiminut. Sain sämplättyä ainoastaan AM3:n ja sen oman softan kanssa..

 

Matti Kuuva
Maanantaina, 7. lokakuuta, 2002 - klo 10.25:   
Aivan, muistelinkin että aikoinaan näin siellä Audiomaster III:n listalla tuon perfectsoundin palikan, onko kenelläkään AudioMasterIII:ta?? Mikä muuten on tuo "oma softa" sillä sellaista en ikinä ole nähnyt.

 

cAHVA
Maanantaina, 7. lokakuuta, 2002 - klo 13.42:   
No siis kun ostettiin broidin kanssa se niin mukana tuli softa minkä nimi, yllätys, yllätys oli Perfect Sound :)AM3 löytyy varmasti vieläkin kovalevyltä, mutta jos joltakin muulta se löytyy niin parempi kun joku toinen lähettäisi sen sinulle(itse en pääse käsiksi Amigaan joka päivä kun se on veljen käytössä).

Se kyllä taitaa olla kaupallinen ohjelma ellei sitä ole freewareksi laitettu, mikä on kyllä paljon mahdollista.

 

Matti Kuuva
Maanantaina, 7. lokakuuta, 2002 - klo 13.57:   
Hmmm.. kelleköhän siitä maksaisin lisenssimaksun? :)

Olisin kyllä kiitollinen jos joltakulta sen voisin saada. Sähköpostiosoite on yllä.

 

JPQ
Maanantaina, 7. lokakuuta, 2002 - klo 19.20:   
cAHVA: ei ole freewareksi pistetty mutta ylläri löytynee netistä silti. Huom. tuo ei ollut piratisointi kehotus kaikille sitä epäileville tiedoksi. On sinulla mielenkiintoinen tilanne veljesi tarvitsisi varmaan oman amigan...

 

Hooligan/DCS
Tiistaina, 8. lokakuuta, 2002 - klo 6.36:   
Mutku se ON mun Amiga :)
Ei ole muistaakseni Perfect Soundia ollut asennettuna vuosiin kun se oli niin rujo ja rampa. Audiomaster3:lla vaan, ja tosiaan se EI toimi v4:n kanssa

 

JPQ
Tiistaina, 8. lokakuuta, 2002 - klo 14.59:   
Hooligan: eli sinäkö olet cAHVAlle sukua ? no sitten koskapa näytätte molemmat suhteelisen aktiivisilta ainakin foorumilla.

Matti Kuuva: tekijöille tietenkin.

 

Matti Kuuva
Tiistaina, 8. lokakuuta, 2002 - klo 15.40:   
JPQ: Mistä löydän tekijät?

 

Hooligan/DCS
Tiistaina, 8. lokakuuta, 2002 - klo 21.52:   
jpq:
isompi, viisaampi ja komeempi veli

 

JPQ
Tiistaina, 8. lokakuuta, 2002 - klo 23.43:   
Hooligan/DCS: Jaahas tuollainen veli. Ja on mullakin Isoveli. Mutta minä olen pidempi ja Aktiivisempi Amigan kanssa kun on ainoa kooneni nykyään. Ei ole enään Commodore64:sesta eikä PC:eetä ole ollut koskaan välttä ei tule edes.

AmiSector Onensta näyttää Compendiumisen puolelta löytyvän Perfect Soundin ohjelma. Nytkin on kaksi selainta käytössä ja alle neljännes muistista että kyllä tuntuu oudolta.

 

Matti Kuuva
Keskiviikkona, 9. lokakuuta, 2002 - klo 11.00:   
Missä osoitteessa tuo on?

 

JPQ
Keskiviikkona, 9. lokakuuta, 2002 - klo 16.36:   
Matti Kuuva: Anteeksi tuli kamala kämmi se eräässä listassa mutta sitä ei voi kait ladata. Mutta Katson pistän linkin kun on kerrankin varma kahvitin viime yönä... Anteeksi kovasti kaikille.

 

Matti Kuuva
Maanantaina, 14. lokakuuta, 2002 - klo 13.41:   
APUA!!

En ole vieläkään saanut ohjelmaa, eikö kenelläkään ole?

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: