Damage

Saku-foorumi » Classic Amiga » Pelit » Viestit 2002 » Viestit 06/2002 asti » Damage « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

waimo
Keskiviikkona, 13. kesäkuuta, 2001 - klo 11.27:   
Olen metsästänyt tätä peliä joka paikasta mutta tuloksetta... Olisiko kellään vielä tätä mahtavaa ihmisten teurastuspeliä(ihan alkuperäistä)? Voisin maksaa muutaman kympin toimivista disuista...

 

Tripper
Keskiviikkona, 13. kesäkuuta, 2001 - klo 11.32:   
Mullekin kelpaa. Waimo, ilmoittele jos satut saamaan useita vastauksia (ja mä en yhtään, njoo.. onhan se mahdollista anyway :).
Suomi-peliä (se Damagen firma) tuskin enää on olemassa.. tunteekohan kukaan niitä tekijöitä tai yhteystietoja ?

 

Jon
Keskiviikkona, 13. kesäkuuta, 2001 - klo 16.03:   
Mulle kans Damage! =)

Muistaakseni yksi niistä tekijöistä oli päässyt
Hesarin Talous-sivuille kerran. Jutussa kerrottiin
mobiilipelejä tehtailevistä yrityksistä / henkilöistä. Mukana oli myös muita Amiga-menneisyyden omaavia tyyppejä jotka vertasivat
työtänsä Amiga (500) -ohjelmointiin: rajalliset resurssit, joita vastaan taisteltava..

 

Ace
Torstaina, 14. kesäkuuta, 2001 - klo 15.59:   
Multa löytyis, mutta en raaski luopua, on sen verran legenda peli...

 

IKE
Tiistaina, 19. kesäkuuta, 2001 - klo 14.49:   
Vuosi pari sitten otin tekijöihin yhteyttä ja ne kyllä sanoivat silloin vielä myyvänsä peliä. Hintakin oli jotain 50mk, joten ei ole paha hinta alkuperäisestä pelistä! Otakaa yhteyttä tekijään... onko kellään yhteystietoja (itselläni ne on jossain hukassa)?

 

waimo
Keskiviikkona, 20. kesäkuuta, 2001 - klo 17.28:   
Jee! Sain ostettua Damagen! Kiitos nakkel.
Pitäisi saapua postiluukusta juhannuksen jälkeen.
Pääsee heti juhannus-krapulassa lahtaamaan ihmiskuntaa ;-)

 

Tripper
Torstaina, 21. kesäkuuta, 2001 - klo 15.32:   
Kerro ihmeessä lisää. Ts.mistä sait, suoraan tekijöiltä ?

 

waimo
Maanantaina, 25. kesäkuuta, 2001 - klo 16.49:   
En saanut tekijöiltä sitä vaan sain sen yksityiseltä henkilöltä. Olisi kyllä hyvä jos tekijät olisivat voineet julkaista sen freewarena kun huomasivat ettei lehmästä enää tule maitoa :-)

Siinä on kyllä aika veemäinen kopiointisuojaus. Yritin adf- ja dms-muotoon pakkailla sitä, että olis voinut pelailla myös UAE:lla(se previkka pelitti UAE:llakin tosi hyvin)

Perimmäisenä ajatuksena mulla oli, että olis voinu säästää niitä levykkeitä kun ne on varmaan vuodelta -96 tai jotain. Alkaa varmaan käyttöikä loppumaan kohta...

Mutta Tripper: sun on PAKKO hankkia damage jostain, on meinaan edelleen Amigan parhaita pelejä. Huumori on hyvää ja sitä on paljon. Jos jostain saat hankittua niin toimivuudesta sen verran vielä että kaikkia muita ohjelmia saa melkein ajaa ennen pelin käynnistystä paitsi setpatchia(on se kumma juttu)

 

Thematic
Torstaina, 5. heinäkuuta, 2001 - klo 3.00:   
Johtunee luultavimmin siitä että Setpatch lataa
68040.library:n ja cpu cachet menevät päälle.

 

Jon
Torstaina, 5. heinäkuuta, 2001 - klo 16.46:   
Voisiko niille tekijöille laittaa pienen adressin tai jotain. Minäkin haluaisin Damagen! HD-versio olisi kiva =)

 

waimo
Torstaina, 5. heinäkuuta, 2001 - klo 18.01:   
Mulla oli joskus kräkkiversio siitä ja sen sai kovolle, mutta jumahti aina jossain vaiheessa(yleensä silloin kun oli just tekemässä lahtausenkkoja :)
Kaivakaa nyt joku se tekijä että tosiaan sais HD version kun toi mun levarikin alkaa vetää viimeisiä henkäyksiään :-/

 

Tripper
Sunnuntaina, 8. heinäkuuta, 2001 - klo 14.12:   
Waimo: Juu mulla oli myös se HD-crack, mutta jumitteli myös täällä usein. Noh, kopioista saakin kärsiä mut HD-version kyllä saisivat antaa jonkun tehdä kunnolla loppuun.

 

ZAK
Keskiviikkona, 15. elokuuta, 2001 - klo 18.22:   
No vihdoinkin onnisti.Damage löytyy http://amiga.supergamez.hu/
sivuilta.Löytyy kyllä moni muukin peli.Laillisuudesta en sitten
ihan varma olekkaan,mutta linkki kyllä löytyi ihan viralliselta sivustolta.
Tämä Damage ainakin vaatii ykkösdisketin instaloinnin;
start-up assignin ja kakkosdisketin koneeseen?!
Olisin ostanutkin jos olisin löytänyt mutta kävihän se näinkin.

 

Jupp3
Sunnuntaina, 26. elokuuta, 2001 - klo 19.13:   
Itsehän ostin originaalin, kun mikrobitistä luin arvostelun ;)

Muistaakseni onnistuin kopioimaan 2. disketin X-copyllä (Että voi pelata toisella Amigallakin, eikä tarvi raahata disuja mukana) mutta kopiosta ei saanut enää toimivaa kopiota :P

Tämä oli siis vain varmuuskopiointia ;)

 

cahva
Maanantaina, 27. elokuuta, 2001 - klo 10.32:   
Kiitos Zak! Nyt pääsee töissäkin pelaamaan UAE:lla Damagea ettei tartte aina tota kauntterstrikeä jauhaa.. :)

 

Kimmo kannala
Maanantaina, 27. elokuuta, 2001 - klo 18.20:   
Onkohan Damagen tekijät kuulleet AmigaDE:stä... 8)

 

IKE
Perjantaina, 1. helmikuuta, 2002 - klo 15.17:   
Tälläiseltä sivulta löytyi tekijöiden yhteystiedot:
http://www.lysator.liu.se/amiga/ar/guide/ar507.guide?REVIEW2

Sivuilla olleeseen kotisivuun http://www.sci.fi/~damage
en päässyt,
mutta yrittäkää kysyä peliä sivuilla olleesta osoittesta:

Suomi-Peli
PO Box 93
45701 KSNK
FINLAND

Kai niillä emailikin on, kun kerran sinne emailia olen lähetellytkin... mutta email-osoitetta en mistään löytänyt...

Jon: Adressi on ihan hyvä idea. Ei muutakuin pyytelemään.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: