Bars & Pipes ja midi-tiedostot

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 08/2002 » Bars & Pipes ja midi-tiedostot « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Petteri
Perjantaina, 16. elokuuta, 2002 - klo 14.32:   
Miten saadaan Bars & Pipes-ohjelma soittamaan tavallisia midi-tiedostoja? Ainakaan tavallisella Load-toiminnolla ei onnistu kuin ohjelman mukana tulleen demo-kappaleen lataaminen (joka on ilmeisesti B&P:n omassa ihmeformaatissa). Käytössäni on osoitteesta http://www.amigau.com/c-music/barsandpipes.htm imuroitu versio, eli Bars & Pipes Professional 2.5b.

 

Tatu Tamminen
Perjantaina, 16. elokuuta, 2002 - klo 17.55:   
Samaa olen itsekkin ihmetellyt..

 

JPQ
Perjantaina, 16. elokuuta, 2002 - klo 23.51:   
Samaa minäkin olen harmitellut ja kovasti... Saisi sillä ehkä nuotit biiseistään....
Onneksi on Deluxe Music tuohon hätään mutta ei se kaikkia häti ratkaise.

 

Esa Haapaniemi
Maanantaina, 19. elokuuta, 2002 - klo 9.44:   
Kannattaa lukaista B&P:n dokumentteja...

Siitä on jo aikaa, kun itse ihmettelin samaa asiaa ja jostakin dokumenteista kaivoin esille tiedon siitä, että kaikki toiminnot pitää ottaa ensin käyttöön. Eli MIDIkin toimii vasta kun se on otettu aktiiviseksi. En sitten jaksanut tutkia asiaa enempää, mutta tuo jäi vain mieleen... Minä kun en ole musiikki ihmisiä.

 

JPQ
Maanantaina, 19. elokuuta, 2002 - klo 14.52:   
Esa Haaoabuenu; Joo tuosta ei tässä liene apua koska Midin saa kyllä aktiiveksi varmaankin mutta se ei silti auta lataamaan Standardeja Midi tiedostoja.

 

Jarmo Piippo
Maanantaina, 19. elokuuta, 2002 - klo 18.57:   
Tuo vaatii muistaakseni että pitää kopioida General MIDI ja sen .info tools-hakemistoon, ja Windows-valikosta avautuvaan ToolBoxiin lisätä sen valikosta Load-toiminnolla äskeinen General MIDIn kuvake valittavaksi input-kohtaan raahattavaksi. (tjsp. ;)

 

Petteri
Tiistaina, 20. elokuuta, 2002 - klo 12.03:   
Näin se homma etenee:

1. Avataan Accessories-ikkuna ja aktivoidaan se
2. Valitaan ylävalikosta "Install new.."
3. Kun filerequesteri pompsahtaa esiin, mennään Bars & Pipes-hakemistossa olevaan Accessories-hakemistoon ja valitaan sieltä tiedosto nimeltä "SMerFF"
4. SMerFF ilmestyy Accessories-ikkunaan ja sen voi käynnistää klikkaamalla sen kuvaketta kahdesti

Siinä se! Nyt voit ladata ja tallentaa standardeja MIDI-tiedostoja

 

Tatu Tamminen
Tiistaina, 20. elokuuta, 2002 - klo 16.14:   
Kiitos avusta, pitääpä kokeilla! :)

 

Jarmo Piippo
Tiistaina, 20. elokuuta, 2002 - klo 21.04:   
Petteri: hyvä että selvisi, kiitokset! Itselläni tuo ohjelma oli joku kivikautinen versio, jolla joskus kokeilin ja sain toimimaan mutten muista tarkemmin miten.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: