A1200 päivitys

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 08/2002 » A1200 päivitys « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Pasi
Sunnuntaina, 4. elokuuta, 2002 - klo 12.57:   
Olen hankkimassa koneeseeni (A1200 + Blizzard1260/60mhz/64mb + Power Tower) Mediator PCI-laajennusta ja Voodoo 3 3000 sekä SB 128 korttia.

Käyttiksenä on 3.9 + Boingbag2

mitä tuon yhdistelmän kanssa kannattaa ehdottomasti muistaa/tehdä jotta kaikkea ei tarvitsisi tehdä kantapään kautta?

 

Kuu
Maanantaina, 12. elokuuta, 2002 - klo 21.17:   
Tästä ei liene paljoa varsinaista apua mutta ainakin lohdutukseksi voin sanoa että oma kone on melkein kuin kopio tuosta eikä mulla ole ollut yksinkertasesti mitään ongelmia Mediatorin kanssa missään vaiheessa, jos ei erinäisten softien yhteensopivuutta lasketa.

 

Jon
Maanantaina, 12. elokuuta, 2002 - klo 21.49:   
Enpä näe mitään ihmeellistä minäkään. Jos meisseli pysyy kädessä niin eiköhän homma onnistu. Asennusohjeet kannata lukea pariin kertaan ennen aloittamista.

Muistelen että itse jouduin hieman ihmettelemään sen metallisen holkin kanssa joka tukee Mediatoria emolevyä vasten.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: