Mistä monitorin kytkentäboksi ?...

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 07/2002 » Mistä monitorin kytkentäboksi ? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

J.
Tiistaina, 23. heinäkuuta, 2002 - klo 17.20:   
Osaisiko joku sanoa mistä voisi saada huokean mutta toimivan monitorin kytkentäboksin koneeseen ? Tarkoitan siis sellaista laatikkoa jossa on kaksi sisääntuloa monitoriliitännälle ja yksi ulostulo ja kytkimellä valitaan kumpaa sisääntuloa käytetään. Sellainen olisi hyvin käytännöllinen kun koneessa on kaksi näyttöulostuloa (alkuperäinen scandoubler/flickerfixer-yhdistelmän kanssa ja graffakortin lähtö) mutta vain yksi monitori. Olen käynyt kaupoissa kyselemässä sellaista mutta ne ovat olleet järjestään monimutkaisia hiiri/näppis/monitori-bokseja joilla on ollut hintaa 100-200 egua. Minulle riittäisi hyvin pelkkä monitorikytkentäboksi.

Niin, paikka saisi olla oulussa tahi sieltä pitäisi pystyä tilaamaan postitse.

J.

 

Frn
Tiistaina, 23. heinäkuuta, 2002 - klo 17.40:   
Itse ostin aikoinaan mekaanisen kytkinboksin Triosoftista n. 100:lla silloisella rahalla. Varmaan löytyy myös Bulldogista ja Ljh:lta tms. alan liikkeestä. Oulun seudusta en osaa mitään sanoa, mutta ainakin noi kolme toimittaa kyllä Suomessa.

 

Joanna
Tiistaina, 23. heinäkuuta, 2002 - klo 20.33:   
Toimiva tahtoo olla niissä halvimmissa se kyseenalainen juttu. Siis eihän Amigan vakionäytöissä paljon ole taajuuksia mutta noissa graffakorteissa on jo niin paljon että huono kytkinlaatikko ja jatkojohdot pilaa kyllä kuvan oikein nähtävästi.

Eli jos mahdollista kannattaisi kokeilla ja koettaa olla ostamtta sitä ihan halvinta VGA vahdinta ja johtoa. Saatavuuteen oulussa en osaa sanoa mutta kyllä semmoisia VGA-jakajia tahi järjestelmäkytkimiä löytyy vakavasti otettavista alan kaupoista. Ja ellei löydy niin tukkureilta he voi tilata.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: