.LIB-päätteiset StormC-tiedostot...

Saku-foorumi » Classic Amiga » Ohjelmointi » Viestit 2002 » .LIB-päätteiset StormC-tiedostot « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

JPQ
Lauantaina, 6. heinäkuuta, 2002 - klo 2.57:   
Onko noissa .LIB-pääteissä StormC tiedostoissa jotain kääntäjä riippuvaa

PS. Imutin tutkimusta varten netistä juuri ZLibin ja PngLibin. Kääntäjäni ei ole StormC. Ja siksi haluaisin tietää.

 

itix
Sunnuntaina, 7. heinäkuuta, 2002 - klo 18.47:   
Ei pitäisi olla.

 

JPQ
Sunnuntaina, 7. heinäkuuta, 2002 - klo 22.15:   
Itix & Kaikki: Toivoinkin niin. Ja yritän itse tarkistaa jos saisi vihdoin ladattua PNG kuvia ehkä myös kirjoitettua niitä. Voisi alkaa ideoimaan erästä ohjelma ideaani...

 

Mika Hanhijärvi
Maanantaina, 8. heinäkuuta, 2002 - klo 10.02:   
.lib:thän on siis kirjastoja. Esim GCC käyttää .a päärteisiä
libraryja, jotka ei ole rakenteeltaan yhteensopivia .lib:jen kanssa.
Mutta, jos kääntäjä huolii .lib filejä niin eipä kai ongelmia pitäisi
olla.

 

JPQ
Maanantaina, 8. heinäkuuta, 2002 - klo 14.22:   
Kyllä se huolii ainakin amiga.libin. jonka mielestäni otin amigan developer 2.1 rompulta. Ja sitä paitsi siinäkin niinkuin StormC:sessä tuntuu olevan pohjana MaxonC++. Löytyi mielestäni eräästä ohjelmasta maininta Maxonista...
Toiseksi ei luulisi kokeilunkan olevan vaikeaa.

 

itix
Maanantaina, 8. heinäkuuta, 2002 - klo 16.13:   
LIB on nimenomaan linkkikirjasto josta koodi liitetään ohjelmaan mukaan vasta varsinaisen kääntämisen jälkeen. Todennäköisesti myös GCC:n linkkeri hyväksyy lib-tiedostot, se on kuitenkin Amigalla standardi.

 

JPQ
Perjantaina, 19. heinäkuuta, 2002 - klo 18.48:   
Jotain kummalista on amiga.lib Developer cdeeltä kelpuuttaa. Mutta sitten taas Tuo ZLib ja PngLib eivät kelpaa. Ohjelma kyllä kääntyy. Mutta Ajattevaa en voi luoda.
Koodi ei edes tässä vaiheessa käytä noita kirjastoja. Ja kääntäjä on eksotiittisuus nimeltä HiSoft C++. PS. Pitääkö tässä taas vaihtaa kääntäjää kun edellinen vaihto johtui siitä että kunnon Diceä en enään löytänyt netistä. Siis sitä minkä sain kaverilta (tuskin löytyy enään siltä vaihtoi konetta) joka selvisi desimaali lukujen tulostuksesta.

 

JPQ
Lauantaina, 20. heinäkuuta, 2002 - klo 21.20:   
StringLib vai mikä se oli VBCC:lle aminetissa sekin toimii. No StormC ilmeisti käyttää sittenkin omaa muotoaan. Hemetti kun ottaa päähän tälläinen....

 

Markus
Tiistaina, 23. heinäkuuta, 2002 - klo 13.37:   
Olethan JPQ käyttänyt -lm -optiota kääntäessäsi DICE:llä? Niin se ainakin minulla selviää desimaalilukujen tulostuksesta.

 

JPQ
Tiistaina, 23. heinäkuuta, 2002 - klo 14.05:   
Markus: Mielestäni olen käyttänyt. Ja jos en nyky versiota saa toimimaan tuollakaan voitko pistää omasi ns. pakettiin.

PS. Näissä merkeissä vaikuttaa siltä että ohjelmastani saattaa tullakkin jotain jos tulee niin kiitos kaikille. Palinkinnoksi pistän ehkä ohjelmankin jakoon... Voin sanoa että liittyy sitten kuvan käsittelyyn. Tosin uusilla tavoilla...
Onko makefilet edes jossain määrin standardeja?

 

Markus
Tiistaina, 23. heinäkuuta, 2002 - klo 20.37:   
Minun versioni DICE:stä on rekisteröity shareware-versio, jota ei saa levittää... Tosin en ole varma, onko Matthew Dillon vapauttanut DICE:n...

 

JPQ
Keskiviikkona, 24. heinäkuuta, 2002 - klo 13.54:   
Markus: Tietääkseni on. Mutta voi olla että saan sen toimimaan ilman tuotakin versioita. Mulle jäi kuva että tuo jakoon pistetty koko versio ei selvinnyt siitä mutta kaverilta kopioitu selvisi. No katsotaan sano jääkäri.(En ole lääkäri enkä jääkäri)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: