Tunnista vanha robottiseikkailupeli!

Saku-foorumi » Classic Amiga » Pelit » Viestit 2002 » Viestit 12/2002 asti » Tunnista vanha robottiseikkailupeli! « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Pauli
Perjantaina, 28. kesäkuuta, 2002 - klo 22.13:   
Minulla oli aikoinaan tälläinen peli jonka nimeä en muista ja se vaivaa minua. Se oli sellaisella neljän halpispelin kokoelmalla. Muita pelejä kokoelmassa muistaakseni oli Time Bandits ja joku auto peli (Spy Hunt tai 5th Gear). Yhtä peleistä en muista ollenkaan.

Tässä pelissä ohjattiin viittä eri robottia jollakin kaivosplaneetalla. Englannin kieleni oli silloin hiemen heikompi kuin nyt mutta muistaakseni tarkoituksena oli löytää jotain todisteita jonkun sukulaisen syyttömyydestä tms.

Robotit 1-4 olivat laatikko mallisia joilla oli yksi iso silmä. Robotti 5 oli parempi malli joka pystyi liikkumaan vedessä ja oli tuhoutumaton. Neloseen sai yhteyden vasta sen jälkeen kun sille oli löytänyt antennin. Vitosella pystyi korjaamaan muita kun ne menivät rikki.

Peli oli kuvattu erilaisista kuvakulmista: Kaivoksissa sivulta päin, ulkosalla ylhäältä ja metsissä ja sukelluksissa robotin näkökulmasta.

Muistaako kukaan tälläistä?

 

Tohtori AivoTurmio
Maanantaina, 1. heinäkuuta, 2002 - klo 0.17:   
Jos kerrot miltä vuodelta peli edes suunnilleen on, niin mikäli löydän ja jaksan, niin voisin selailla vanhoja lehtiä, joista tuo peli voisi löytyä.

Oliko Autopeli "Spy Hunter"?

 

Pauli
Maanantaina, 1. heinäkuuta, 2002 - klo 22.44:   
Vaikea arvioda, mutta veikkaisin 86-88. Sitä koska peli on julkaistu kokoelmassa en lähde arvioimaan. Alunperin minulla oli Amiga 500 vuosina 88-94, joten joskus silloin olin kokoelman ostanut.

Joo, Spy Hunter eikä Spy Hunt. Kirjoitin myös Time Bandit pelin väärin.

 

Pauli
Tiistaina, 1. huhtikuuta, 2003 - klo 19.35:   
Sain alkuperäisen Amigani takaisin :D. Pelin nimi on Tanglewood. Kokoelma on Microdealin Hit Disks volume 2. Muut pelit ovat Time Bandit, Leatherneck, Major Motion.

Major Motion on ilmeisesti sama peli kuin Spy Hunt.

5th Gear ei ollut kokoelmalla. Halpispeli kuitenkin.

Sääli että peleistä on jäljellä vain yksi risa disketti, manuaalit ja paketti. :(

 

Bream
Torstaina, 3. huhtikuuta, 2003 - klo 10.34:   
http://www.back2roots.org/ :sta
löytyy ainakin joku Tanglewood, joka on julkastu 1988 =)

 

Pauli
Maanantaina, 14. huhtikuuta, 2003 - klo 20.20:   
Tuo se on. Kiitos paljon. :)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: