Amiga-kuvia

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 06/2002 » Amiga-kuvia « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Matti Kuuva
Tiistaina, 28. toukokuuta, 2002 - klo 14.39:   
jPV Threadissa Amigan lämpeneminen: Hieno kuva.

Itsekin mielelläni laittaisin, mutta ei ole paikkaa netissä mihin laittaisin. Olisin otettu, jos joku voisi auttaa.

Olisiko muilla laittaa linkkejä kuviin omista koneistaan?

Tällaista voikin tehdä AOS4.0:aa odotellessa ;)

 

jPV
Tiistaina, 28. toukokuuta, 2002 - klo 16.48:   
Kai huomasit, että siinä hakemistossa on useita muitakin kuvia ;) Ja jos menee vielä yhden tason ylemmäksi, niin siellä on WB-gräbbejä yms ;)

 

Matti Kuuva
Keskiviikkona, 29. toukokuuta, 2002 - klo 9.13:   
jPV: Haluksää turpaan! Noihin verrattuna mun WBScreeni näyttää rumalta kuin Winkkari konsanaan :) :)

Kuva-arkistosi on esimerkillinen. Tosin, tuskin monelta löytyy tuollaista kirjoa laitteistostaan. Milloin olet nuo hankkinut ja mistä?

 

Kuu
Keskiviikkona, 29. toukokuuta, 2002 - klo 12.04:   
ilmeisesti haluaa ;) heh... suurin kiitos lienee menevän tuossakin
tosin dopuksen piikkiin. erityisesti ihailtava on tuo alapalkki
kaikkine röpötyksineen. petyin niin paljon omaan workbenchiini tuon
kuvan jälkeen että vaihdoin kokonaan yksinkertaisempaan.

jos joku haluaa vielä katsoa mun vanhoja screengrabbeja, tehköön sen
osotteessa http://www.ion.sci.fi/~kuu - ne lähtee nimittäin kohta
vaihtoon.

 

Matti Kuuva
Keskiviikkona, 29. toukokuuta, 2002 - klo 12.33:   
Hienoja kuvia Kuu!

 

jPV
Keskiviikkona, 29. toukokuuta, 2002 - klo 13.03:   
No älkääs nyt. Olen tässä jo kyllästyny tohon oman WB:n lookkiin ja ollu mielessä, että pitäis kerrankin tehdä oikein huolella ja viilata kunnon asetukset, sitten voisitte mättää ;) Se alapalkki on yhdistelmä useasta ohjelmasta (: Alustana on Executiven Dashboard, jonka päällä on DOpuksen startmenuja ja buttonbank sekä Tolleuhr-kello.

Tuota laitteistoa on kertyny kun on aina sattunu löytään jotain mielenkiintoista "halavalla" :) Osa on saatu jopa ilmaiseksi :)

 

Jon
Keskiviikkona, 29. toukokuuta, 2002 - klo 20.14:   
Mun pitää testata T-Rexxiä heti kohta kun aina menee kaikki tv-ohjelmat sivu suun ;)

 

jPV
Torstaina, 30. toukokuuta, 2002 - klo 1.44:   
Jon: ja eiku bugiraporttia 2.0 beetasta ;)

 

Jon
Keskiviikkona, 5. kesäkuuta, 2002 - klo 22.33:   
jPV: olen kokeillut betaa 4 kertaa ja se toimi vain kerran.

Ok, ensimmäisellä kerralla huomasin että ixnet.library puuttuu. Sain sen sitten asennettua.

Ohjelma jotenkin hyytyy "downloading" vaiheeseen..

Kerran se tosiaan toimi ja mallikkaasti pelasikin. Sain muuteltua asetuksia ja ohjelma tuntui seuraavan hyvin kelloa.

Pitää vielä tutkailla Snoopdossin kanssa.

Kone on 040/PPC + OS 3.9 + BB2.

 

jPV
Keskiviikkona, 5. kesäkuuta, 2002 - klo 23.58:   
Jon: ixemul/ixnet libraryä se vaatii wget:n takia (joka on ehkä vain väliaikaisesti tossa 2.0 betassa, aiemmat versiot eivät käyttäneet wget:iä). Shellistä kun käynnistää sen .exe:n, niin näkee mahdolliset virheilmoitukset. Hassua jos se toimi vain kerran... hyytyyköhän toi heti downloadin alkuun vai kesken. Pistäpä mailia jos/kun testailet lisää. Ei viitsi täällä yleisellä alueella etsiä vikaa kovin paljoa ;)

 

JPQ
Torstaina, 6. kesäkuuta, 2002 - klo 13.58:   
jpV: varsinkaan kun ei liity aiheeseen mitenkään.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: