The Settlers

Saku-foorumi » Classic Amiga » Pelit » Viestit 2002 » Viestit 06/2002 asti » The Settlers « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Nakkel
Sunnuntaina, 28. huhtikuuta, 2002 - klo 22.08:   
Mikä p%&#&¤le mahtaa vaivata Settlerssiä, kun ei siinä pysty savettaa? Tulee vaan viestiä että "Disk error (blah blah blah) check writeprotection". Kyseessä on kovalevylle asennettu Settleri... Kerran sain sen savettaan, mutta nyt rupee jurppii ku täytyy alottaa missiot aina alusta... kele!

 

Mika Hanhijärvi
Maanantaina, 29. huhtikuuta, 2002 - klo 10.41:   
Hmm, mulla toimi kyllä settlers:ssä savetus kovalevylle.. Mitenkäs mikä filesysteemi sulla on ? Nimittäin ainut huono puoli mikä osunut PFS3:ssa kohdalle on se, että Settlers ei jostain merkillisestäö syystä toimi jos sen yrittää käynnistää PFS3-partitiolta :P Mulla settlers ei käynisty lainkaan siltä, mutta ehkä toi sulla on joku vastaava ongelma.

 

Nakkel
Maanantaina, 29. huhtikuuta, 2002 - klo 13.46:   
Filesysteeminä on tuorein löytämäni SFS. Outoa hommassa on että vielä jokuaika sitten tuo savetus oli ihan toimiva. Ja (melko)varmasti en oo mitään muuttanu järjestelmässä, kun pelin käynnistys tapahtuu "No startup-sequence":n kautta...

 

IKE
Tiistaina, 14. toukokuuta, 2002 - klo 18.05:   
Hmmm. Kokeile kopioida Settlers hakemisto RAM:iin ja kokeile käynnistää se sieltä. Sitten vaan tallennat RAM:iin. Kannattaa muistaa aina välillä käydä ottaan WB:n puolella varmuuskopio RAM:in Settleristä kiintolevylle sähkökatkosten varalta.

 

Nakkel
Tiistaina, 14. toukokuuta, 2002 - klo 23.50:   
Täytyypä kokeilla tuotakin. Paukkasin levylle 120 megasen FFS partition, ja toimii hyvin. Kummastuttaa että miten filesysteemi voi tollaseen vaikuttaa?

Jos joku tietää, niin olisi ihan mielenkiintoista jos pystyisit jakamaan tietosi.

 

Jani Kuituniemi
Keskiviikkona, 15. toukokuuta, 2002 - klo 10.40:   
Muistaakseni Settlers ei tallenna RAM: asemalle koska
se ei tajua että sen koko lisääntyy tarvittaessa, se
vaan valittaa ettei voi tallentaa koska ei ole tilaa
siihen. Ainakin tälläinen muisti-kuva mulla on joskus
ajalta miekka ja keppi kun olen viimeksi Settlersia
pelannut.

 

Nakkel
Keskiviikkona, 15. toukokuuta, 2002 - klo 11.28:   
Toimiskohan RAD: ?

 

Jani Kuituniemi
Keskiviikkona, 15. toukokuuta, 2002 - klo 15.13:   
RAD: varmaan toimii koska sehän on aina jonkun
tietyn kokoinen.. jos vaan tilaa on. En ole kyllä
kokeillut mutta näin logiikka sanoisi :)

 

IKE
Maanantaina, 3. kesäkuuta, 2002 - klo 21.37:   
Kyllä muuten tallentaa RAM: asemaan. Ainakin mulla tuo on toiminut. :) Joten kannattaa kokeilla RAM: aseman käyttöä.

 

jPV
Tiistaina, 4. kesäkuuta, 2002 - klo 13.17:   
RAM-levynhän voi patchata näyttämään tilaa sen verran kuin on muistia vapaana, kun se normaalisti näyttää olevan aina 100% täynnä. Ton patchin saa monilla ohjelmilla... ja ettei peräti uusissa käyttiksissä olisi vakiona.. en muista nyt. Mutta auttaa joidenkin ohjelmien toimintaan, jotka tarkastavat vapaan tilan.

 

IKE
Tiistaina, 4. kesäkuuta, 2002 - klo 21.51:   
Nyt täytyy kyllä myöntää että tuo edellinen viestini ei pidä paikkaansa. :( Kopioinkin RAM: aseman sijasta pelin Temp: partitiooni ja luulin kopioineeni sen RAM:iin. Toisinaan pitäisi katsoa vähän tarkemmin mitä tekee... RAM:ista käynnistettynä peli ilmoitti seuraavaa: "ERROR: UNABLE TO SAVE ARCHIVE PLEASE CHECK WRITE PROTECTION".

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: