Kokemuksia swos hd-installerista?

Saku-foorumi » Classic Amiga » Pelit » Viestit 2002 » Viestit 06/2002 asti » Kokemuksia swos hd-installerista? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Teuvo
Maanantaina, 15. huhtikuuta, 2002 - klo 8.54:   
Ootteko käyttänyt swos hd-installeria? Mulla on alkup. swos 1.0 korput ja kiinnostas asentaa peli kiintolevylle? Toimiikohan peli kovalevyltä OS3.5/3.9:ssä?

 

Jon
Maanantaina, 15. huhtikuuta, 2002 - klo 9.37:   
Vaikea sanoa. Muistaakseni installereita on useita erilaisia. Ainakin Blizzard-IV (030) -kortilla peli toimii. Sitten taas BlizzardPPC:llä (040) peli ei muistaakseni toimi välimuistien kanssa, eli alkoi tökkimään ikävästi.

Kannattaa ehdottamasti kokeilla, ei siinä mitään menetä.

 

Ville
Maanantaina, 15. huhtikuuta, 2002 - klo 9.59:   
Toimii.Jos turbona on 040 tai nopeampi niin kannattaa lisätä NOCACHE-optio ja/tai NOMMU/MMU=NONE pelin tooltypeen.Toimii mun 060:lla.

ja installereita löytyy näistä...

http://www.whdload.de/games/SWOS.lha
http://jffabre.free.fr/amiga/s.html

 

Juha
Keskiviikkona, 29. toukokuuta, 2002 - klo 8.35:   
Installeri kiintolevylle on varmasti ihan ok, mutta:

Haluaisin saada backup-korput alkuperäisestä Sensible World of Soccer -pelistäni vuodelta 1994.

Jos joku on onnistunut hommassa Xcopylla tai vastaavalla, voisiko infota?

Olen myös valmis maksamaan korvauksen mikäli jollakulla on kiinnostusta hoitaa homma puolestani. Pelaaminen backup-korpuilta tuntuisi huojentavalta...

 

Juha
Keskiviikkona, 29. toukokuuta, 2002 - klo 9.39:   
Vielä asiasta; 20 eur + postikulut maksan jos saisin kahdet pelattavat backup-korput.

PS. Jos joku on näin kisojen alla kyllästynyt futikseen ja on halukas myymään alkuperäisen SWOS-pelin vuodelta 94 niin olen kiinnostunut ostaan. :)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: