Tulostusongelma wordworthissa

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 03/2002 » Tulostusongelma wordworthissa « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

A.S.
Maanantaina, 11. maaliskuuta, 2002 - klo 15.31:   
Onko kukaan törmännyt samanlaiseen ongelmaan kuin minä viikonloppuna?
Yritin tulostaa (minulle) uudella A1200 PPC koneella wordworth6-ohjelmalla ihan normaalia tekstisivua, niin tulostin ei suostunut siirtämään paperia eteenpäin kuin ensimmäisen rivin. Muut rivit tulostuivat sitten toiselle riville päällekäin ja tuloksena oli paksu musta raita. Tulostimena minulla on HP DeskJet 520. Ajurien pitäis olla ihan kunnossa.
Muilla ohjelmilla tulostus onnistuu ihan normaalisti.

 

Mika Hanhijärvi
Maanantaina, 11. maaliskuuta, 2002 - klo 17.21:   
Hmm en muista törmänneeni tuommoiseen. Mulla on WordWorth 7,
mutta en muista vanhemmallakaan WW:llä käyneen noin. Tarkistapa ne
printteriasetukset vielä kerran, siis sieltä WW:n tulostusasetuksista.
En muista tallettaako se jotain omia printteriasetuksia. Jotenkin tuo
nyt kuulostaisi siltä ettei linefeed:ä jostain syystä menisi
printterille. Mitkä printteriajurit sulla on käytösä ?

 

Tohtori AivoTurmio
Maanantaina, 11. maaliskuuta, 2002 - klo 17.24:   
Onko sinulla TurboPrint?

minulla luullakseni TurboPrintin asennuksen jälkeen ei WordWorth ole suostunut tulostamaan, mutta koska käytän PageStreamia nykyään kirjoittamiseen ja sillä tulostaminen onnistuu, niin en ole enää jaksanut tapela WW:n printtauksen kanssa.

 

Mika Hanhijärvi
Maanantaina, 11. maaliskuuta, 2002 - klo 18.13:   
Niin, mulla on CanonStudio:n ajurit asennettuna. Turboprint:a olen
harkinnut, kun huomasin tossa yksi päivä, että PerfectPaint taitaa
vaatia Turboprint:n että voisi tulostaa. Muuten olen ollut oikeen
tyytyväinen näihin Canonin ajureihin.

 

A.S.
Maanantaina, 11. maaliskuuta, 2002 - klo 18.38:   
Nyt en pääse tarkistamaan mitkä ajurit on käytössä kun olen toisella paikkakunnalla. Käytössä pitäisi olla ihan WW:n omat ajurit/Amiga OS 3.9 ajurit. Turboprinttiä ei ole.
Printteri tulostaa ihan normaalisti ensimmäisen rivin ja jää sen jälkeen toiselle riville sotkemaan. Kun sivu on valmis niin paperi tulee ihan normaalisti ulos.

 

JPQ
Maanantaina, 11. maaliskuuta, 2002 - klo 20.52:   
Onko ruutu missä Wordworth 256-värinen tai vähempi koska notmaalisti (siis ilman kikkailua) ainaskin vanhemmissä versioissa tulostuu törkyä. Picasso96:sen mukana on joku printter patch joka korjaa tulostus ongelmia juuri esim. Wordworthissa. Itse en voi kokeilla printteri pitää hankkia tässä joskus.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: