Vinkkejä WB:n käyttöön?...

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 02/2002 » Viestit 02/2002 » Vinkkejä WB:n käyttöön? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Toni Vertanen
Tiistaina, 19. helmikuuta, 2002 - klo 11.44:   
Nyt alkaa pikkuhiljaa muistumaan takaisin, miten WB:tä käytettiin, mutta muutamaan asiaan kaipaisin apua.

Kun ruudulla on useampi ikkuna päällekkäin, saako alemman ikkunan päällimmäiseksi klikkaamalla jotain sen ikkunan osaa (kuten windowsissa)? Usein se oikean yläkulman nappi on piilossa ja joutuu siirtelemään ikkunoita saadakseen sen näkyviin.

Toinen mieltä askarruttanut asia on hiiren kursori. Resoluutiona minulla on 800x600. Kun kursoria käyttää low res:nä niin sen mittasuhteet ovat oikein, mutta kun sen vaihtaa hi res:ksi, niin kursori pienenee, mutta näyttää venähtäneen korkeussuunnassa. Tämä on nyt pieni kosmeettinen haitta, mutta onko tähän mitään korjausta.

Toni

 

Ibe U
Tiistaina, 19. helmikuuta, 2002 - klo 12.06:   
Mitä screen modea käytät??

dbpal:lissa mitta suhteet ovat oikein.

MCP:ssä saa määriteltyä että esim kaksois klikkaamalla ikkunaa misstä vain se tulee eteen.

 

jPV
Tiistaina, 19. helmikuuta, 2002 - klo 12.29:   
Toni: menepäs SYS:Tools/Commodities hakemistoon ja katsele sieltä. Siellä on esim. ClickToFront, jolla saa haluamasi toiminnon. Suosittelisin kyllä esim MCP:tä, jossa on hirveä läjä tuollaisia systeemin toimintaan vaikuttavia patcheja yhdessä nipussa. Itse vihaan Windowsin tapaa tuoda aktivoitu ikkuna aina päällimmäiseksi, joten laittaisin sen toiminnon johonkin muuhun kuin yhteen klikkaukseen vasemmalla napilla. Itse käytän tuplaklikkiä keskimmäisellä hiirennapilla (:

 

Toni Vertanen
Tiistaina, 19. helmikuuta, 2002 - klo 15.09:   
Secreenmodena minulla on super 72. Dplpal:ia käyttäessä jää sivuille isot mustta kaistaleet, mitä ei saa käyttöön. Overscan ei siirrä näytön reunoja tuossa dplpal:ssa reunaan saakka.

MCP:n hain ja testaan sitä illalla. Tätä hankaloittaa se, että kotona ei ole nettiä. Kerään tietoa päivisin ja testaan sitten illalla kotona.

Toni

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: