Wild Racing

Saku-foorumi » Classic Amiga » Pelit » Viestit 2002 » Viestit 06/2002 asti » Wild Racing « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Mika Hanhijärvi
Keskiviikkona, 13. helmikuuta, 2002 - klo 5.01:   
Katsokaapas tuota :)

http://www.amigaworld.org/index2.html

Se teksti siellä screenshottien alla vie vaan vähä uskottavuutta
tuolta :) Mikähän juttu toi oikeen on.

 

Mika Hanhijärvi
Keskiviikkona, 13. helmikuuta, 2002 - klo 5.09:   
Tuossa vielä linkki tuon tekijöiden sivulle.
http://push-ent.homeip.net/

 

IbeU
Keskiviikkona, 13. helmikuuta, 2002 - klo 10.46:   
No jaa kyllä mä oikeestaan uskon että tuon näköinen peli onnistuu, korkeuserot puutuvat tms. Maisemathan ovat komeita silti :-)

Kuvan alla olevat tekstit selittyvät kai sillä että eri uutis ryhmissä on ollut paljon negatiivistä palautetta DCE:stä, tyyliin jos lautasi hajoaa älä missään nimessä lähetä sitä takuu huoltoo, et näe sitä enää koskaan.

 

Ibe U
Keskiviikkona, 13. helmikuuta, 2002 - klo 10.50:   
esim

comp.sys.amiga.hardware

 

Mika Hanhijärvi
Keskiviikkona, 13. helmikuuta, 2002 - klo 11.05:   
Jep. olishan se kiva saada jokin tuommoinen autopeli Amigalle,
vaikkei se nyt ihan granturismo olisikaan :) Nykyään juuri auopelit on
loistanu poissaolollaan Amigalta. 3D räiskinnät ja strategiapelit on
ihan hyvin edustettuna, mutta autopelejä ei ole näkynyt aikoihin ja se
on harmi. Melkein toivoisin että Hyperion porttaisi jonkun hyvän
autopelin seuraavaksi.

 

Ibe U
Keskiviikkona, 13. helmikuuta, 2002 - klo 11.20:   
Amigan Autopelit ei ole kummoisia, useimmista puuttuu hauskuus, tyylin Daytona USA tai Carmageddon

Luulisi että paljonkin näyttävämpiä voisi tehdä, esim Nascar vaati 486 25mzh koneen, eli 040 25 tykittäsi ohikin. Olisi Amigan parhaan näköinen autopeli.

Joyride= Epäpelattava, en nä mitään hauskaa
Extreme Racing= OK eniten "hauska"
Virtual GP= Simulaattori friikeille "ei hauska"
Flying High= Kivan näköinen, ei kovin...
Turbo Racer= Ei juurikaan positiivistä sanottavaa

 

Mika Hanhijärvi
Keskiviikkona, 13. helmikuuta, 2002 - klo 13.24:   
Mutta toisaalta loistaviakin on, kuten F1GP ja Lotus II :).
Hyvän ja realistisen autopelin tekeminen vaan taitaa olla
keskimäärästä vaikampaa, auton käyttäytymisen mallintaminen
ei varmaan ole niitä helpoimpia ohjelmoitavia. VirtualGP voisi
itseasiaassa olla hyvä, mutta ei ole tullut testattua. Itse ennmmin
haluaisin nimenomaan simulaattorityylisiä autopelejä en niinkään
mitään arcade
kamaa.

 

Jon
Keskiviikkona, 13. helmikuuta, 2002 - klo 16.02:   
Push etsi jokin aika sitten 68k-koodareita ann.lu:ssa, eli
mikseivät he olisi peliä tekemässä :)

Sääli jos ei PPC:tä.

 

KimmoK
Keskiviikkona, 13. helmikuuta, 2002 - klo 17.55:   
Vaihdetaan hyvin muumioitunut mummo GP2:n Amigaversioon.

 

Tripper
Torstaina, 14. helmikuuta, 2002 - klo 6.54:   
Kyllä exploder koodata osaa eli ei mikään ihme vaikka saisi 060:lla ties kuinka hienoa jälkeä aikaiseksi! Harmi tosiaan jos PPC:tä ei tueta.
Anyway, hyvä homma!

PS: XTreme Racing on kyllä edelleen ihan ykkösautopeli hauskuudessaan!

 

Tripper
Torstaina, 14. helmikuuta, 2002 - klo 6.56:   
Sitäpaitsi noi screenshotit näyttää olevan vuodelta 2000. Kas kun eivät uudempia pistäneet?

 

Jupp3
Torstaina, 28. maaliskuuta, 2002 - klo 10.07:   
Wipeout 2097 ei nyt autopeli ole, mutta hyvä kuitenkin :)

Ei se niin haittaa, vaikkei olekaan renkaita alla...

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: