PAL-tilat kortilla

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2001 » Viestit 06/2001 asti » PAL-tilat kortilla « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Petteri
Maanantaina, 7. toukokuuta, 2001 - klo 14.19:   
Onko A1200:lle olemassa sellaista videoliitäntään tökättävää palikkaa, jonka avulla normaalit videotilat saisi näkyviin SVGA-monitorilla? Siis eräänlainen kovotason mode-promoter.

 

Tatu Tamminen
Maanantaina, 7. toukokuuta, 2001 - klo 20.21:   
Hmm.. en tiedä mihin ulkoinen ScanDoubler tökätään, mutta luulen, että se laitetaan videoliitäntään. Itselläni oli sisäinen ScanDoubler, joka tuli emolevylle kiinni. Kannattaa kysellä Gentle Eye:ltä.

 

Tripper
Tiistaina, 8. toukokuuta, 2001 - klo 11.33:   
Ulkoinen menee videoliitäntään juu..siitä sit suoraan svga-monttuun.

 

J.
Torstaina, 17. toukokuuta, 2001 - klo 9.42:   
Itse olen käyttänyt scandoubler/flickerfixer-sysdeemaa (Gentleltä, muistaakseni Scanmagic nimeltään). Siinä on kaksi osaa. Toinen liitetään ilmeisesti videopiiriin (painetaan piirin päälle kiinni) ja toinen videoliitäntään. Osat kytketään lattakaapelilla toisiinsa ja SVGA-monttu siihen videoliittimeen kiinni tulevaan kipaleeseen. Kaikki näyttötilat eivät toimi mutta itse käytän normaalisti PAL hires-laced-tilaa ja se pelaa kuin junan vessa. Myös lores toimii.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: