Turbon disablointi PC-näppiksellä...

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 02/2002 » Turbon disablointi PC-näppiksellä « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Tero Siironen
Tiistaina, 29. tammikuuta, 2002 - klo 13.53:   
A1200:lla lähinnä pelailen ja on monia pelejä jotka eivät toimi turbon (Blizzard 1230-IV) kanssa. Olen löytänyt ohjeen että pitämällä näppäintä '2' pohjassa konetta käynnistettäessä pitäisi turbon jäädä toiminnasta. Tämä ei kuitenkaan toimi tässä tapauksessa ja luulenpa että syynä on DCE:n näppisadapteri ja PC:n näppis yhdistelmä. Onkohan jollain tietoa onnistuuko tuo jollain toisella näppisadapterilla, tai onko muuta vaihtoehtoa turbon disablointiin? Ikävä pitää koppaa kokoajan auki, että voi turboa irroitella.

 

cAHVA
Keskiviikkona, 30. tammikuuta, 2002 - klo 19.54:   
Toimii ainakin micronicin ja ateon adaptereilla. Oletko kokeillut "näpytellä" kakkosta etkä vain pitää pohjassa. Näpyttelemällä mielestäni toimii joka kerta, ei se ateon adapterillakaan aina disabloi tota turboa jos vaan pohjassa pitää...

 

Tero Siironen
Keskiviikkona, 30. tammikuuta, 2002 - klo 21.12:   
Näyttää toimivan. Kiitos todella paljon neuvosta, päivän (useammankin) pelastus.

 

JPQ
Sunnuntaina, 3. helmikuuta, 2002 - klo 21.41:   
Kertokaa miksi juuri kakkkosen. Tiedän että toimii. Mutta onkohan siihen järkempää syytä?

 

Jon
Maanantaina, 4. helmikuuta, 2002 - klo 16.19:   
Miten BlizzardPPC:n boottivalikon saa näkyviin kun käytöss on Lyra-adapteri? ESC ei toimi..

 

Mika Hanhijärvi
Maanantaina, 4. helmikuuta, 2002 - klo 18.30:   
JPQ: No näin ihan hatusta vedettynä. "2" = käytetäämpäs kakkos prossua
:) Eli ei hajuakaan :)

 

jPV
Maanantaina, 4. helmikuuta, 2002 - klo 19.06:   
Tai ehkä se on "tätä nyt ei ainakaan kukaan paina vahingossa" (: (btw. joku sais fixata noi ärsyttävät pallerot taas pois asetuksista).

 

Jon
Tiistaina, 5. helmikuuta, 2002 - klo 11.04:   
SFPerkeleen messulaudalla näyttää olevan ROTF-palleroitakin ;) Ne tosiaan kieriskelee

 

jPV
Tiistaina, 5. helmikuuta, 2002 - klo 13.09:   
Hah (: Entä ROTFLMAO-palleroita?-)

 

JPQ
Keskiviikkona, 6. helmikuuta, 2002 - klo 13.00:   
Mika Hanhijärvi: itse mietin onkohan se näppis matriisissa jossain maagisessa kohtaa.Esim. ensinmäinen jossain tietyssä rivissä/sarkkeessa.

 

Janne Sirén
Keskiviikkona, 6. helmikuuta, 2002 - klo 19.08:   
JPQ, Mika: Minä olin aina ajatellut että '2' tarkoittaa 68020:llaa...

 

JPQ
Torstaina, 7. helmikuuta, 2002 - klo 14.10:   
Janne Siren(anteeksi väärä kirjoitus asu): Todella hyvä teoria. On tämä kakkonen parempi vainta kuin esim. seuraava F1+F5+T+Z näppäinten yhdistelmä.

 

Zipper
Perjantaina, 8. helmikuuta, 2002 - klo 10.33:   
Hyvä teoria muttei aukoton koska Blizz 2060 toimii samoin ja A2000:n default on 68000 ;-)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: