Amigakilkkeitä myyvät verkkokaupat, o...

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 01/2002 » Amigakilkkeitä myyvät verkkokaupat, onko kokemuksia? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

KimmoK
Perjantaina, 18. tammikuuta, 2002 - klo 17.04:   
Itse vingautin VISAlla AmigaMall:sta (RIP) itsellen AmigaPartyPack:n viime kesänä ja se ostos meni ok.
(Samoin aikanaan AmigaActive ja AmigaFormat tilaukset.)

Onko muut ostelleet Amigatavaraa netistä?
Muualtakin kuin Amigalta?

Kokemuksia?

 

Mika Hanhijärvi
Perjantaina, 18. tammikuuta, 2002 - klo 18.08:   
Itse ostin Mediator PCI 1200:n Saksasta KDH DatenTechnikiltä, maksu onnistui kaikenlisäksi postiennakolla aivan kun suomesta olisi tilannut. Eli maksu suoritettiin tuttuun tapaan postissa pakettia noudettaessa. Palvelu toimi hyvin, rahtauskulut ei ollut hirmuiset ja pakettikin ilmestyi postiin noudettavaksi pari viikkoa tilauksen jälkeen. Eli ainakin tuosta paikasta on vain positiivista sanottavaa tähän asti. KDH:n sivulle päsee klikkailemalla vaika www.ann.lu:sta löytyvää banneria.

 

Mika Hanhijärvi
Perjantaina, 18. tammikuuta, 2002 - klo 18.12:   
Ja voihan tietenkin Boogieltakin tilata webin kautta :) Muistetaan nyt tukea sitä ainutta suomalaistakin liikettä :) Itselläni ei koskaab oile ollut mitään ongelmia GentleEyen kanssa, ja tuskimpa kovinmonella muullakaan. Boogien hoitaa hommansa kyllä hyvin :)

http://www.ge.vip.fi

 

Janne Sirén
Perjantaina, 18. tammikuuta, 2002 - klo 18.23:   
Jep, Boogieta kannattaa tukea kyllä. Mies on mukana asenteella. :-) Sainpa Boogielta eilen puhelun, kuulemma homma pyörii entiseen malliin ja hiljattainen Amiga-juttu (joka oli aika lailla Boogien ansiota) Aamulehdessä (yms.) oli kaiketi hieman kauppaakin piristellyt.

 

zipper
Perjantaina, 18. tammikuuta, 2002 - klo 21.34:   
Boogie rulez!
Mutta kun joskus on kiire, on tullut tilattua KDH:lta ja
Blittersoftilta; molempien palvelu toimi hyvin. Itse asiassa olen
varmaan tilannut useammasta ulkomaan puodista kuin kukaan muu
;-) Pitäisi joskus oikein laskea - ei ihme että rahaa on mennyt...

 

jPV
Perjantaina, 18. tammikuuta, 2002 - klo 23.58:   
Minä tilasin itselleni ZIV- ja MediatorZIV-laudat Eternityltä Saksasta, kun ZIV-laudankin sai "halavalla" (400mk!). Palvelu oli erinomaista; paketti oli lähtenyt samana päivänä Saksasta ja tuli postiennakolla Suomeen, postikulutkaan eivät olleet kummoiset ja kaupanpäälle tuli vielä Amiga Plus -lehti (: Kaveri tilasi aiemmin samasta paikasta MAS-playerin, hyvillä kokemuksilla myös.
Suosittelen, mikäli Boogielta ei jotain löydy varastosta: http://www.eternity-computer.de
Yleensä toki tuen Boogieta, varsinkin softien osalta, jotka löytyvät häneltä yleensä suoraan varastosta (:

 

JPQ
Lauantaina, 19. tammikuuta, 2002 - klo 0.29:   
Haage & Partner Kokemuksia?
t. Piiropöytä ehkä mielessä

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: