BVisionin jäähdytys

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 03/2002 » Viestit 04/2001 » BVisionin jäähdytys « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Tatu Tamminen
Tiistaina, 24. huhtikuuta, 2001 - klo 21.42:   
Minkälaisia ratkasuja olette keksineet BVisionin jäähdyttämiseksi? Onko lämpöäjohtava teippi tarpeeksi tehokas ja mistä sitä saa? Onko sopivaa cooleria tohon piirin päälle? Jos on niin mikä on malli. Kiitos..

 

Tatu Tamminen
Tiistaina, 24. huhtikuuta, 2001 - klo 21.45:   
Piiri on siis Permidia 2

 

Jontsa
Keskiviikkona, 25. huhtikuuta, 2001 - klo 10.30:   
Mulla on CVisionPPC:ssä joku vanhan Voodoon pieni siili kiinni jonkin sortin liima pinnalla.
Mulla on myös iso tuuletin puhaltamassa ppc:tä ja samalla hönkii permediaa.

 

zipper
Keskiviikkona, 25. huhtikuuta, 2001 - klo 13.55:   
Laitoin CVPPC:n päälle 40 mm flektin ilman siiliä toistaiseksi kun en jaksanut sahata. Ei ole sulanut ainakaan vielä kellotuskokeista huolimatta. Täytynee joskus laittaa kunnolla siilin kanssa, nyt on kiinni yhdellä ruuvilla ja sinitarralla :-) (on pysynyt kohta vuoden ihan hyvin). Kai Titanilta löytyisi joku suht sopiva, muttei välttämättä Suomen diilereiltä - olen joskus hieman etsinyt.

 

Ace
Torstaina, 26. huhtikuuta, 2001 - klo 12.31:   
Itse sahasin jostain vanhasta pentiumin siilistä sopivan palan ja "liimasin" sen kiinni plastic paddingin kemiallisella metallilla, löytynee rautakaupasta. Miinuspuolena tässä on se, että sitä tuskin saa enää millään irti hajottamatta korttia.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: