Amiga 500 ja sisäisen korppuaseman di...

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 03/2002 » Viestit 04/2001 » Amiga 500 ja sisäisen korppuaseman disabloiminen « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Marko Kuha
Keskiviikkona, 18. huhtikuuta, 2001 - klo 15.42:   
Eli siis, minulla on Amiga 500:n (ssl 68020ec
-kiihdytinkortti + oktagon-atbus -ohjain ks&wb 3.1).
Ja kysymys on seuraava:
Verkossa (=aminetissa) on paljon juttuja siitä
miten saadaan n+1 sisäisiä korppuasemia kiinni,
mutten löytänyt ensimmäistäkään sellaista, missä
kerrotaan siitä, miten disabloidaan se ainoa
sisäinen.. Minulla on ulkoinen hd-korppuasema,
joka ihan hyvin voisi olla ainoa asema..
Ja jos saa, niin miten sillei, että ei tulisi
ongelmia olemattoman df0:n kanssa (esim. nykyinen
df1: olisi df0:)

Kiitos joka tapauksessa.

 

IKE
Maanantaina, 23. huhtikuuta, 2001 - klo 16.56:   
Lue keskustelu "HD-levyasema?" osastolta. Siellä on samasta aiheesta keskustelua. Eli kuinka DF1:nen DF0:ksi. Eli tutustu assign komentoon. Jos tarvit tarkempia ohjeita kuin mitä tuonne kirjoitin, niin kysy lisää.

 

Mika Leinonen
Tiistaina, 24. huhtikuuta, 2001 - klo 14.24:   
Vaihda keskenään CIA:lta lähtevät asema 0:n ja 1:n
aktivointisignaalit. Näin ulkoisesta tulee DF0:

 

IKE
Keskiviikkona, 25. huhtikuuta, 2001 - klo 13.51:   
Mika Leinonen: Tuo oli mielenkiintoinen huomautus/ohje/vihje. Tuo vaatinee kuitenkin Hardware kikkailua? Vai voiko tuon tehdä softalla?

Marko Kuha: Kannattaa ensinnä kokeilla tuota esittämääni assign juttua niin ei tule tapettua Amigaa, etenkin jos tinailu tms. on oudompaa. Etenkin, koska se käsittääkseni onnistuu tuolla assignointi pohjalla. Huomauttaisin kuitenkin että en ole vielä kokeillut tuota itse, koska ostin "HD-levyasema"-osastolla mainitsemani HD-aseman. Edelleen, kysy lisää mikäli tarvitset lisää apua.

 

Mika Leinonen
Perjantaina, 27. huhtikuuta, 2001 - klo 10.49:   
CIA:sta lähtevien johtojen vaihto on hardwarekikkailua. Minulla oli joskus postimyynnistä tilattu kahdesta mikropiirikannasta ja kytkimestä kyhätty DF0:/DF1: vaihtaja. Kyseiset signaalit löytyvät A500:n mukana (yleensä) tulleesta manuaalista kytkentäkaavio-osastolta.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: