A1200 tornitus

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2019 » A1200 tornitus « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Ibe U
Käyttäjätunnus: ibe_u

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 5. heinäkuuta, 2019 - klo 18.48:   
Taitaa olla aika harvinanen tapahtuma näinä päivinä? Itseni sellainen kiinnostaisi paristakin syystä, joista yksi mainittu on nykyien kotelon rikkinäisyys. Asiaan vaikuttaa myös se, että minulla on mm. Micronikin A1200 näppäimistö ja tarvittavat adapterit, yms.

Vaihtoehdot taitavat olla aika vähissä?

1.
Elboxsin susiruma ja kallis 299€
2.
Checkmate A1500 joka on liian pieni 43cm, ei mahdu turbo sisään.

Amibayssä joku teki Amiga takalevyjä normi torneihin, mutta niitä ei ole saatavilla.

Olisiko joku tietoinen jostain muusta vaihtoehdosta tai olisiko jollain tarjota tornia/koteloa?

Amiga 500 koneelle tuo Checkmate A1500 tarjoaa aika paljon hauskaa. Siihen on saatavilla laajennus, jossa yksi Zorro II paikka, johon voi lisätä vaikka näytönohjaimen tms.

https://www.checkmate1500plus.com/Products.aspx?id=325

Olisiko kenelläkään tarjota tornia?

 

TSK
Käyttäjätunnus: tsk

Rekisteröity: 4-2010
Perjantaina, 12. heinäkuuta, 2019 - klo 1.32:   
Mun vanha torni taitaa olla tallessa mitä käytin aikanaan itse. Rumasti modattu korkea PC-kotelo.

 

Ibe U
Käyttäjätunnus: ibe_u

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 12. heinäkuuta, 2019 - klo 2.23:   
Ahaa :D Kiitoksia tarjouksesta, mutta saisi olla ihan amiga käyttöön tehty. Näyttäisi sille, että A1200 ja turbo mahtovat Checmate A1500 koteloon ja myös amibaystä on jossain vaiheessa syksyä saatavilla niitä backplate, joita voi käyttää tavallisten ATX koteloiden kanssa.

Nämä kumpikin syksyllä, joten joutuisi odottelemaan. :-( Jos jollain on olemassa A1200 sopiva torni kotelo, sitä voi tarjota minulle.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: