MagicMenu jumittaa koneen

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2019 » MagicMenu jumittaa koneen « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Jani Mäkelä
Käyttäjätunnus: makeljan

Rekisteröity: 2-2017
Maanantaina, 11. maaliskuuta, 2019 - klo 17.08:   
Onko kellään muulla käynyt niin että MagicMenu jumittaa koneen mm. Octamedin kanssa. Tämä tapahtuu aina kun näyttö on ohjattu Mediatorissa olevan näytönohjaimen kautta ja avaa ohjelman ikkunaan sekä yrittää avata menuvalikot. Olisiko kellään mitään vinkkejä miten korjata tuota ongelmaa? MagicMenu on varsin näppärä ohjelma ja kun siihen on tottunut olisi tylsää olla ilman. Onko muita vastaavia (MagicMenu) ohjelmia olemassa joita voisin kokeilla?

 

Ibe U
Käyttäjätunnus: ibe_u

Rekisteröity: 10-2009
Tiistaina, 12. maaliskuuta, 2019 - klo 15.00:   
Mä luulen että ongelma vain pitää kiertää tappamalla magic menu kun tuota ohjelmaa käyttää. Sama juttu deluxe paintin kanssa.

 

Jani Mäkelä
Käyttäjätunnus: makeljan

Rekisteröity: 2-2017
Tiistaina, 12. maaliskuuta, 2019 - klo 18.02:   
Ok. Paintti tekee tuota myös kuten jotkin muutkin pikaisesti kokeilemani ohjelmat. Miten MagicMenun saa tapettua ilman poistoa?

 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Keskiviikkona, 13. maaliskuuta, 2019 - klo 8.26:   
Eikös se ole commodity eli sen saa deaktivoitua tilapäisesti esim. systeemin Exchange-ohjelmalla. Ei tarvitse koko ohjelmaa tappaa.

Mä en kyllä muista, että mulla olisi ollut vastaavaa ongelmaa MagicMenulla, että voisiko konffeissa olla joku optio, joka on vähän kokeellisempi/vaarallisempi? Octamediä olen melko varmasti käyttänyt sen kanssa, mutta pitäisi tarkastaa paremmin vielä ennen ihan varmaa väitettä :-)

 

Jani Mäkelä
Käyttäjätunnus: makeljan

Rekisteröity: 2-2017
Keskiviikkona, 13. maaliskuuta, 2019 - klo 8.33:   
Ongelma tulee silloin kun käyttää RTG:tä. Octamed osaa huomioida rtg kortit mutta jotenkin menee sekaisin tuosta MagicMenun tavasta pyytää valikkoja. Ei ole auttanut MagicMenun yhtensopivuus tilat tms.

 

Jani Kuituniemi
Käyttäjätunnus: janik

Rekisteröity: 10-2009
Torstaina, 14. maaliskuuta, 2019 - klo 18.07:   
Hmm.. en muista kyllä, että mullakaan olis MagicMenu erityisesti aiheuttanut ongelmia myöskään RTG:n kautta käytettynä. Oliskohan specifinen tiettyihin ohjelmiin sitten? Tuota OctaMED:ia on kyllä tullut testailtua joskus, mutta en äkkisältään muista, että olisko se temppuillut sen kanssa.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: