Kickstart 3.1 vai Cloanton 3.x?

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2017 » Kickstart 3.1 vai Cloanton 3.x? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

tohtoris
Käyttäjätunnus: tohtoris

Rekisteröity: 3-2011
Lauantaina, 28. tammikuuta, 2017 - klo 22.22:   
Onko kenelläkään kokemuksia Cloanton 3.x kickstart piireistä verrattuna perinteisimpiin 3.1:iin? Pienellä googletuksen perusteella joillakin olisi ollut Cloanton piirien kanssa enemmän ongelmia kuin normi 3.1:sten.

Cloanton piirit pitävät sisällään erinäisiä patchejä: https://www.amigaforever.com/kb/16-125

Harkinnassa siis uudemman Kickstartin hommaaminen A3000:n 2.04:n tilalle.

 

JMA
Käyttäjätunnus: jma

Rekisteröity: 6-2010
Maanantaina, 30. tammikuuta, 2017 - klo 8.03:   
Olen käyttänyt A1200:ssa 3.x rommeja ilman ongelmia.

 

Hanzu
Käyttäjätunnus: hanzu

Rekisteröity: 3-2010
Maanantaina, 30. tammikuuta, 2017 - klo 9.24:   
Olennaista on se kuinka uutta tuotantoa Cloanto 3.x piirisi ovat.

18.2.2916 sähköpostissa Cloanton Mike kertoi että ovatu juuri parantamassa korppuasema tukea 3.X ROMmiin koska joillain laajennetuilla systeemiellä se ei ehkä toimi oikein.

15.2.2016 hän jatkaa että joissain systeemeissä korppuasemat eivät näy, mutta jos näin käy (minulla) hän voi lähettää päivityksen joka on tällä hetkellä beta tasolla.

Itselläni siis jo 2016 alussa ostettu A4000 Cloanto 3.X ja vähän myöhemmin ostetut A500 Cloanto 3.X piirit, joita en valitettavasti ole ehtinyt testaamaan korppuasema käyttöä niin että olisi ollut aihetta päivitystä pyytää.

Mutta jos ostat noita, niin kannattaa selvittää tai toivoa, että ovat mahdollisimman uutta tuotantoa eivätkä Amiga myyjien hyllyissä pitkään seisoneita vanhoja.

 

Ibe U
Käyttäjätunnus: ibe_u

Rekisteröity: 10-2009
Maanantaina, 30. tammikuuta, 2017 - klo 11.01:   
Yksi vaihtoehto on itse tehdä rommit.

Doobreytlä saa romsplitin ja remuksen, joiden avulla on mahdollista tehdä oma kickstartti.

A1200 tukee 1mb rommita, tai 512kb rommia ja 512kb extended rommia, kuten CD32:kin tukee.

Näin tehtynä kickstartista saa juuri sellaisen kuin haluaa, eikä mitään tarvitse jättää pois.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: