Amiga 1200 huoltaminen (recap)

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2015 » Amiga 1200 huoltaminen (recap) « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

vesku
Käyttäjätunnus: vesku

Rekisteröity: 4-2010
Maanantaina, 9. helmikuuta, 2015 - klo 6.58:   
No niin, kohta olisi edessä A1200:n elkojen vaihtaminen, mieluummin ennemmin kuin "liian myöhään". Varsinainen hoppu tällä ei ole, mutta joskus tämäkin on tehtävä.

Luin Amigakitin tekevän tuota palvelua, mutta olen sitä sorttia, jonka tuurilla postituksissa tulee tietenkin jotain ongelmia, karhu syö tai tulli jyrää paketin tai konkat ovat tinattu maanantaikaminassa apinanraivolla jne. Sanoisin siis pitäväni Amigakitin palvelua b-suunnitelmana toistaiseksi.

Itselläni ei ole taitoa tai työkaluja, joten mieluummin luottaisin tämän homman osaavan käsiin. Siispä...

Onko täällä avuliaita tekemään recapit emolleni? Osat, työt ja postitukset luonnollisesti makselen, ja emoa voin postittaa minne tarvitsee, mutta jos ammattimies löytyisi tästä Oulun tienoilta, niin aina parempi. Joka tapauksessa omassa tuttavapiirissäni ei ole ketään, joka olisi tehnyt tuota vaihtoa.

En ole tilannut konkkiakaan vielä, joten se täytyy pistää toimeksi. Tosin, jos tekijällä on ylimääräinen setti omasta takaa, niin sekin hyvä.

Olisihan tuo mukava saada Amigalleni elinaikaa jonnekin omiin eläkepäiviin asti, milloin sitten koittavatkaan. :-)

 

hese
Käyttäjätunnus: hese

Rekisteröity: 11-2009
Maanantaina, 9. helmikuuta, 2015 - klo 7.55:   
Olussa asti en vaikuta, mutta mikäli postitus onnistuu, voin toki vaihtaa elkot. Sopivat konkat löytyvät jo hyllystä.

 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Maanantaina, 9. helmikuuta, 2015 - klo 8.05:   
Sivumainintana, että konkkien hankkimisessa tunnen itse ainakin mielihyvää, jos tuen paikallisia kivijalkakauppoja :-)

Itse olen ostanut A1200:n konkat SP-Elektroniikasta Oulussa. Nyt en ihan muista tarkkaa hintaa, mutta koko setti taisi olla reilusti alle kympin.

En kuitenkaan uskalla lähteä vaihtelemaan huonoilla välineilläni niitä toisille, kun melkoinen amatööri olen siinä itsekin.

 

vesku
Käyttäjätunnus: vesku

Rekisteröity: 4-2010
Tiistaina, 10. helmikuuta, 2015 - klo 4.28:   
hese,

Oikein mukava juttu. Laittele postia jokin päivä, niin katsastellaan asiaa tarkemmin.

vesku [at] tornio [piste] org

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: