68040->68060 adaperikokemukset

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2015 » 68040->68060 adaperikokemukset « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

jakodemus
Käyttäjätunnus: jakodemus

Rekisteröity: 10-2009
Sunnuntaina, 11. tammikuuta, 2015 - klo 17.09:   
Onkohan Suomessa kellään kokemuksia näistä? Toimiiko kuinka hyvin todellisuudessa jne? Juuri näköjään alkoi Amibayllä uuden adapterisatsin myyntikin. Pitäisi jopa onnistua kaapinpohjilla majailevien A3640:n muuttamin 060-aikaan ja nopeuteen.

 

Tero S.
Käyttäjätunnus: protek

Rekisteröity: 10-2009
Sunnuntaina, 11. tammikuuta, 2015 - klo 22.08:   
Itsellä odottelee kasausta. Mitä olen lukenut, niin tietyt 060 versiot vaativat custom libraryn, jotta edes buuttaa. 060 EC buuttaa vakio libraryilla mutta ilmeisesti on Workbenchin kanssa jotain ongelmaa. En nyt ihan viimeisiä ole kuullut.

 

Joni Valtanen
Käyttäjätunnus: jvaltane

Rekisteröity: 7-2010
Maanantaina, 12. tammikuuta, 2015 - klo 14.48:   
Mulla on kanssa vaiheessa. Kasattu on jo, mutta pitää tarkistaa kytkökset vielä. Itseasiassa sain viimeisen komponentin (vastusverkon) siihen kolvailtua eilen.

Ongelma oli FPU bootissa jota EC:ssä ei ole. ROM:iin patchi disabloimaan fpu ja 68060.library pistää fpu:n takas käyttöön kun bootti on ohi.

Tämä informaatio löytyy: http://www.a1k.org/forum/showthread.php?t=2379&page=3

Itse en ole lukenut mitään kuinka toimii varsinaisessa käytössä. Mulla olisi 66Mhz:in EC versio prossusta tulossa a3640:seen kiinni. 040:lla siinä on tällä hetkellä 33Mhz kellolla.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: