Mitä Amiga tavaraa olette ostaneet/sa...

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2014 » Mitä Amiga tavaraa olette ostaneet/saaneet tänä vuonna? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Ibe U
Käyttäjätunnus: ibe_u

Rekisteröity: 10-2009
Keskiviikkona, 3. syyskuuta, 2014 - klo 11.42:   
Commodore CDTV
Kipper2k:n 8mb&ide laajennus A500 koneeseen
Parit 3.1 rommit
2x A2000 koneita kilkkeineen
Trump card pro SCSI ohjain
ide-fix express
xPert Merlin ja siihen fiksit

Muutkin laitteet ovat saannet lisääntyä :D jokunen määrä MSX / VIC20 peli moduuleita tms.

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Keskiviikkona, 3. syyskuuta, 2014 - klo 12.21:   
Jotain aikomus hankkia en kerro tässä vaiheessa mitä koska tavaraa ei valimisteta enään. Mutten vielä mitään. kun saan tavarat käsiini voin kertoa sitten. ja sekin on hyvin pientä mitä aikomus.

 

Esa Haapaniemi
Käyttäjätunnus: eha

Rekisteröity: 10-2009
Keskiviikkona, 3. syyskuuta, 2014 - klo 12.29:   
Entä mistä olette luopuneet? Minä: Kaikesta...

 

Janne Sirén
Käyttäjätunnus: jtsiren

Rekisteröity: 9-2010
Keskiviikkona, 3. syyskuuta, 2014 - klo 12.34:   
Hauska avaus. :-) Minulla ei mene suoranaiseen Amiga-rautaan/kamaan, mutta sinne päin - tänä vuonna:

- Deathbed Vigil 21st Century Special Edition (http://www.amazon.com/Deathbed-Vigil-other-tales-digital/dp/B00B1X898K/)

- Amiga Forever 2014 Premium Edition ja C64 Forever 2014 Boxed Plus Edition (http://www.amigaforever.com ja http://www.c64forever.com)

- Petron kirjasta lisäkappaleita tueksi/jaettavaksi läheisille, vaikka sain lahjakirjankin (http://www.petrosbook.com)

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Keskiviikkona, 3. syyskuuta, 2014 - klo 12.47:   
Minä en ole mistään ainoa josta ehkä voisin jotenkin on Amigan äänikortti kun ei toimi kunnolla nauhoituksen puolella ja äänitän muulla alustalla mutten luovu odotan varmaan että arvo nousee et sekin että en jaksa aukoa konetta ja purkaa ohjelmein asetukssista sen käyttöä.

ps. Amiga emu minusta jo aika amiga kamaa.

 

Joni Valtanen
Käyttäjätunnus: jvaltane

Rekisteröity: 7-2010
Keskiviikkona, 3. syyskuuta, 2014 - klo 13.43:   
- A1200 emolevy
- ACA1232
- 512kt muisti (A500)
- Automaattinen hiiri/joystick jakaja + ps/2 adapteri
-RGB<->SCART johto
-2.5" IDE kaapeleita
-SCSI kaapeli
-CompactFlash kortteja
-CF->IDE adaptereita
-SCSI2SD adaptereita. Toinen menee ehkä Amigaan. Toinen meni PowerBookiin
- Joystickeja satsi
- Serial hiiri. Varalle DraCoon
- Kasa käytetyjä PCI äänikortteja Amigaa ja NG koneita ajatellen.
- Kasa elkoja vaihdettavaksi A1200:siin, kun muista on jo vaihdettu.
- USB-kortteja (PCI) Amiga:n kanssa testattavaksi.

 

virgo
Käyttäjätunnus: virgo

Rekisteröity: 10-2009
Torstaina, 4. syyskuuta, 2014 - klo 0.21:   
:JPG:
Sakussa oli juttua noista nauhoitus ongelmista...
numero #31

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Torstaina, 4. syyskuuta, 2014 - klo 6.56:   
Virgo: mitähän artikkelia tarkoitat ? kun ongelma siis fyysinen ilmeisesti eli noin 4db heittelee toisen kanavan taso. ja korttina siis Sunrize AD516...
ps. vaikka toimisikin kyllä minä modernia interfacea käytän mielummin kun musasoftatkin on samassa koneessa. Jotka laatua jota ei amigalle saa.

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Torstaina, 4. syyskuuta, 2014 - klo 7.01:   
Ja deflina vinkki kyllä sellainen että tuon kortin kanssa en tuosta hyötyisi kun tuntui toimivan ongelmitta muutenkin mutta kiinnostava olisi tietää olisiko se ratkaissut minun aikoinaan olleet delfina (en muista mikä noista) ongelmat. Koska Delfinan soundi toimisi paremmin kuin tuon Sunrizen monessakin jutussa joka minusta voisi tätä nykyä sopia lähinnä rokkiin ehkä ja jossain synajutuissa tiettyihin jousisoundeihin. Jotenkin aika tumma ääni. ja heittelee viittais että joskus ei ja joskus kyllä ja heitto joka tulee on tosiaan noin 4db. joka todellakin probleema ja varsinkin jos vetää monta raitaa päällekkäin ja haluaisi oikeasti käyttää kortin dynamiikka aluetta. ja harrastaa imroilua kuten minä. myös toisen kanavan vahvistus edes 3minuutin pätkästä kestää 68060/50mhz amigallakin kauan.

 

virgo
Käyttäjätunnus: virgo

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 5. syyskuuta, 2014 - klo 2.36:   
tuskimpa jipoillani on vaikutusta db ongelmaasi
vaikuttaa ennemminkin joltain esivahvistin oparin tai softan ongelmalta

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: