Amiga emulaatio mac os xässä intel ko...

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2010 » Amiga emulaatio mac os xässä intel koneissa... « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Keskiviikkona, 6. lokakuuta, 2010 - klo 19.19:   
Amiga emulaatio mac os xässä intel koneissa saako kikkailtua käyttöön virtuaali näyttökortin ? entäs verkko ja äänikortit ?. ps ei amiga rauta ikuisesti kestä siksi kyselen. Yleensäkkin kaikkea tietoa kaipailen kyseisestä emulaatiosta. Siis nimenomaan mac os xän kannalta. Linuxia tuskin rupean hommaan virittämään ja windowsia en eenää tahdo näillä näkymin koskaan....

 

Jani Kuituniemi
Käyttäjätunnus: janik

Rekisteröity: 10-2009
Keskiviikkona, 6. lokakuuta, 2010 - klo 22.57:   
Enpä osaa sanoa, mutta kysyä lisää; että onko OS X:lle yleensäkään mitään toimivaa UAE:ta? Jotain kokeilin ja se ainakin oli hidas kuin mikä ja mun piti loppujen lopuksi rebootata Macci virtakytkimestä ennenkuin sain sen sammumaan.

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Keskiviikkona, 6. lokakuuta, 2010 - klo 23.17:   
maxuaeta olen itse ajellut sen vähän mitä olen ajellut yhtä vanhaa peliä varten käytännössä vain tähän asti. ps. amigassani ei varmaan toimisi ja mulla varmasti ehjiä diskettejä liian vähän uhrattavaksi tilapäis viihteeseen.

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 8. lokakuuta, 2010 - klo 4.11:   
taitaa kohta jäädä homma sikseen kun hiiren kanssa jotain ihme pulmaa.

 

Piru
Käyttäjätunnus: piru

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 8. lokakuuta, 2010 - klo 9.54:   
WinUAE VMwaressa tai muussa virtualisoinnissa on ehdottomasti helpoin ja parhaiten toimiva ratkaisu.

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 8. lokakuuta, 2010 - klo 10.59:   
Ongelman nimi hiiren kanssa nyt tarkemmin kun jaksan ja ehdin et viitsin. eli ikkunaaei voi ruudulla siirtää (työpöydällä siis mac os xän siis) tai voi mutta sitten alue jolla hiiri liikkuu virtuaalisella amigan näytöllä ikkunassa rajautuu jomman kumman tai kummankin akselin suhteen.Hi-toro gui löyty kyllä e-uaehen jolla sain jo eilen kovis imagen tehtyä jne kaikki muu ihan mukavaa tähän asti paitsi tuo hiiri juttu.
ps. Mä en rupea Windowsia edes VMwarella ajelemaan paras ratkaisu linee AOS4.1 Pegasos 2 koneelle.... ja pääosa tarvituista toimii myös jopa Mos1.4.5 sisäisellä 68k emulaatiolla. voi olla että yksi toimii paremmin amigaos4.1 puolella kuin morphosissa ainakin tuossa morphosissa. pitää uudemmat moprhositkin katsastaa tämän asian suhteen jos onnistuu ilman mitään ihmeitä.

 

Piru
Käyttäjätunnus: piru

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 8. lokakuuta, 2010 - klo 11.29:   
Jaa, oletin että puhe oli Amiga-emulaatiosta Mac OS X x86 -koneissa ja siihen siis vastasin.

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 8. lokakuuta, 2010 - klo 12.23:   
Piru: no niin on kyse ja tuo mitä sanoin vaiktutaa siltä mihin menee emulaation ongelmat tuntien. ja windowsia en edes emulla enään halua ajaa.

 

Piru
Käyttäjätunnus: piru

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 8. lokakuuta, 2010 - klo 16.30:   
jpq: No sitten et saa sitä parasta amigaemulaatiotakaan.

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 8. lokakuuta, 2010 - klo 22.21:   
piru: en varmaan mutta kun Windowsia en halua ostaa elämässäni enään. Vielä pihisee henki Amigamaisuuksissani koputtaen puuta.

ps. e-uaessakin näkyis silti olevan kovis jne emulaatiot. ja tiedon siirron koukutus vielä niin että vmwaren windowsissa änkymään winuaen kovis ja sitten tuo taas vielä mac os xässä niin huhhuh.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: