Fiksuja sanoja Carl Sassenrath:lta

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2008 » Viestit 12/2008 asti » Fiksuja sanoja Carl Sassenrath:lta « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

KimmoK
Keskiviikkona, 22. lokakuuta, 2008 - klo 9.40:   
http://www.rebol.com/article/0375.html

 

Boogie
Keskiviikkona, 22. lokakuuta, 2008 - klo 14.04:   
Ihan samaa mieltä. Autotkin toimisivat hassusti ja olisivat äärirankan näköisiä, jos niihin aina vaan pakattaisiin lisää ominaisuuksia ja tavaraa -the mangled wreck - Korjaamon setä kertoisi mitä kivaa on taas lisännyt systeemiin. Ilmanko olenkin aina rakastanut käynnistää C64:n ja pitänyt Ammua irti mahdollisimman paljon kaikesta "kiinteästä". Esim. otan assignit aina pois UserStartup:sta ja laitan ne ikonina ohjelman omaan hakemistoon.
Edelleen tietokoneen pitäisi olla napista käyntiin ja heti menoksi, ääritehopaskanjauhanta tukehtukoon omaan arvottomuuteensa :)

 

KimmoK
Torstaina, 23. lokakuuta, 2008 - klo 8.24:   
Onkos kukaan täkäläisistä koodaillut Rebol -systeemeillä?

(enpä kyllä hoksannut että Amigamaisuuksille enään edes omaa versiota löytyis)

 

Joanna
Torstaina, 23. lokakuuta, 2008 - klo 13.46:   
Käsittääkseni vanha Amigan Reboli on edelleen olemassa, mutta sen on senverran jäljessä kehityksestä (jostain syystä monen systeemin yhteensopivuus ei olekaan markkinavaltti) että kannattaa ennemmin katsoa näitä uudempia (X86 linutx ja Wintoosa)..

Olen joskus katsonut sitä mutta aina kun olisin jotain halunnut tehdä sillä niin joku asia on jäänyt esteeksi..

 

Jani Kuituniemi
Torstaina, 23. lokakuuta, 2008 - klo 14.12:   
Fiksuja sanoja Carl:lta. Rebolilla olen noita esimerkkejä testaillut yms, mutta en ole sillä mitään ihmeempiä koskaan tehnyt ajanpuutteen vuoksi.

 

TSK
Perjantaina, 24. lokakuuta, 2008 - klo 2.51:   
Minä olen samaa mieltä noista Carl:in ajatuksista.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: