Videiden rippausta ja balsamointia.

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2008 » Viestit 12/2008 asti » Videiden rippausta ja balsamointia. « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

KimmoK
Tiistaina, 21. lokakuuta, 2008 - klo 21.48:   
Oottako Amigamaisuuksillanne taltioineet DVD levyjä divx tai mpeg4 muotoon? Tai edes ripanneet ihan mpeg2:na?

Tuolla on videoCD käpistelyyn softat mutta se ei sano sanaakaan DVD tuesta. Eli mpeg1 lienee tuettu mutta ei mpeg2?
http://www.vcdgear.com/

Entä onko digitv vastaanotinpulikat saatu toimimaan??

 

Frn
Keskiviikkona, 22. lokakuuta, 2008 - klo 15.25:   
MorphOS:lle löytyy ainakin mencoder, jolla dvd:t siirtyvät eri muotoihin. Hidasta se on kyllä ja optioita on niin paljon, etten jaksanut niihin perehtyä kovin hyvin. Jostain netistä taisi löytyä jotain kohtalaisia perusasetuksia. Toimii se kuitenkin.

Digitv-asiaan täysi arvaus, että ei. En ole ainakaan huomannut.

 

KimmoK
Keskiviikkona, 22. lokakuuta, 2008 - klo 19.23:   
Kiva tietää että edes jotakin (jo) on tarjolla.

Olen Ubuntussa käyttänyt DVD:rip -ohjelmaa ja se ok työkalu. Siinä on myös laskentacluster -tuki ihan vakiona mukana, joten sillä vois valjastaa lisää laskentatehoa vähävirtaisten amigamaisuuksien rinnalle.

 

jPV
Keskiviikkona, 22. lokakuuta, 2008 - klo 21.58:   
Kyllähän uus mencoder on tullu aina mplayerin päivittyessä... eli aika säännöllisesti MorphOS:lle. Sillä pitäis kyllä hoitua hommat oikein. Itse olen vaan re-enkoodannut digikameran videot mpeg-4:ksi, mutta kyllä monet DVD:eitäkin sillä rippailee.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: