SecondSpin 2.18

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2008 » Viestit 12/2008 asti » SecondSpin 2.18 « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

I. P.
Keskiviikkona, 3. syyskuuta, 2008 - klo 3.14:   
Kyselenpä täältä, mikäli joku sattuisi jotain tietämään.

Siis, onkohan mahdollisesti joku tullut käytelleeksi sellaista 68k warea kuin SecondSpin 2.18 (beta)? Itse olen vanhempaa versiota 2.00 käyttänyt jo vuosia mp3:sten pakkailuun, mutta kun nyt muutama päivä (vai viikko?) sitten päivitin tähän uudempaan, ei se tunnu toimivan sitten millään. Valikkopalkit (siis ne, jotka tulevat ruudun ylälaidasta esiin hiiren oikealla namiskalla) eivät noteeraa millään tavoin kun niitä yrittää valita ja muutenkin ohjelman gui tahmailee kuin Vireeni liisterijuoksussa. Snoopdosilla kurkkiessa havaitsee ainakin sen, että ohjelma jauhaa taukoamattomalla virralla rexxsyslib.librarya, rexxsupport.librarya, rexxtricks.librarya ja tritonrexx.librarya.
Tokihan niitä olis muitakin mp3-Encodereita, mutta SecondSpinissä on (ainakin koodaajan Lauri Ahosen mukaan) tuki myös mod-, med-, xm-, s3m- ja sid-formaateille.

Kertokaa, jos joku saanut ohjelman skulaamaan kitkatta.

(Oma rautani A1200 060/64MB OS3.5/3.9)

 

Bud
Keskiviikkona, 3. syyskuuta, 2008 - klo 17.54:   
Noi libraryt versioineen oikeat jotta toimii.
Minulla toimii tuolla samalla kokoonpanolla.

 

I. P.
Keskiviikkona, 3. syyskuuta, 2008 - klo 18.31:   
jaa? Mitkä versiot sitten niistä ovat niitä oikeita (en ainakaan itse löytänyt mitään mainintaa niistä SecondSpinnin manuaaleista)? Kerro toki, jos ne tiedät, niin tarkastan oitis libraryni versiot. Jokohan saisin sitten itsekin waren viimein toimimaan?

 

Bud
Torstaina, 4. syyskuuta, 2008 - klo 18.35:   
Muistan vain installoineen ohjelman koneelle, sitten vain käynnistin.
Nyt kun morphos 2.0:ssa herjas rexxsyslib.libraryn alkuperäis versiota
niin löysin OS3.9 levyltä ja siellä on muistaakseni nuo libraryt.
Jos tuosta paketista ei löydy oikeita, sitten ne
http://aminet.net/package/mus/misc/secondspin_218

 

I. P.
Perjantaina, 5. syyskuuta, 2008 - klo 11.06:   
Hmm... Kokeilinpa sitä keinoa, että asensin SecondSpin 2.18 alkuperäiset (omat) libsit, mutta... No Use. Eli siis, ei mitään vaikutusta. Vain sama tahmailu ja valikkojen toimimattomuus. :(

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: