GGS-data, onko luotettava ?

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2008 » Viestit 03/2008 asti » GGS-data, onko luotettava ? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

The Real J.
Torstaina, 13. maaliskuuta, 2008 - klo 8.21:   
Täällä on muistaakseni aikaisemmin ollut puhetta GGS-datasta, siitä ruotsalaisesta verkkokaupasta, joten olettaisin että jollakulla on kokemusta kyseisestä liikkeestä.

Haluaisin hankkia Cedegan, jotta pystyisin pelaamaan Linukalla, mutta Transgaming (Cedegaa kehittävä firma) hyväksyy maksutavaksi vain WorldPayn, jollaista ei huvittaisi hankkia vain tuon takia. Kuitenkin GGS-data on yksi Transgamingin jälleenmyyjistä ja myy sivuillaan tuota. Ja ilmeisesti GGS-data hyväksyy muitakin maksutapoja.

Onko kokemuksia tuosta liikkeestä ? Onko luotettava ? Nopea ?

 

Andeda
Torstaina, 13. maaliskuuta, 2008 - klo 12.00:   
On luotettava, olen tilannut sieltä minun A1200:sen ja paljon muutakin.
Ja jos tulee ongelmia jonkun laitteen kanssa niin toimii myös takuukin. Itse sain sieltä pikaisesti uudet WB3.1 levykkeet kun ekassa lähetyksessä oli yksi viallinen korppu.

 

jPV
Torstaina, 13. maaliskuuta, 2008 - klo 15.04:   
Juu, Gunne on reilu tyyppi. Itse en tosin ole tilannut, mutta pari tuttuani kyllä. Ei ollu ongelmia ja maksukin taisi mennä tilisiirrolla. Varmaan jopa postiennakkokin toimisi... kannattaa ottaa yhteyttä ja kysyä, jos sivuilta ei löydy toivottua maksutapaa.

 

Bud
Torstaina, 13. maaliskuuta, 2008 - klo 16.36:   
Itse olen maksanut tilisiirrolla ja ei ole ollut mitään ongelmia.

 

The Real J.
Torstaina, 13. maaliskuuta, 2008 - klo 19.04:   
Bud: mitenkäs tuo tilisiirrolla maksaminen tapahtuu ? Toimiiko se ihan niin kuin normaali tilisiirto, eli siirrän tietylle tilille tietyn summan rahaa verkkopankilla tai maksupäätteellä ?

 

Andeda
Perjantaina, 14. maaliskuuta, 2008 - klo 15.38:   
Ihan normaali tilisiirto mutta ulkomaan maksuna.
Gunne on yleensä laittanut tavarat heti postiin kun on ilmoittanut että on maksanut ostokset.

 

The Real J.
Perjantaina, 14. maaliskuuta, 2008 - klo 15.54:   
Jooh, vaikuttaa vähän siltä että tuo tilisiirto olisi ainoa vaihtoehto. Infosivulla mainittiin vaihtoehtoina tuo pankkisiirto ja PayPal luottokorttia käytettäessä. PayPalia ei ole eikä houkuttele hankkia tuota varten.

Pankkisiirtoa käytettäessähän pitäisi ottaa myös toimituskulut huomioon. Voisiko joku asian tunteva pistää hieman rautalankaa siitä miten tarkalleen tuo tilaus tapahtuu (oletettavasti ensin valitaan tuotteet ja maksutavaksi tuo tilisiirto, sitten maksetaan se, mutta onko tuossa maksamisessa mitään kommervenkkejä vai onko se aivan kuin normaali laskun maksaminen verkkopankissa tms.)

 

Bud
Perjantaina, 14. maaliskuuta, 2008 - klo 17.13:   
Jos oikein muistan. Tilauksesta tulee sähköpostiviesti jossa näkyy tuotteet ja kysytään miten maksetaan.
Ja kerrot haluavasi maksaa pankkisiirtona niin saat tarvittavat maksu tiedot ja postipaketti lähetään vasta sitten kun maksu on maksettu.
Ja maksun voi tehdä verkkopankki maksuna eu-sisällä.
Muistaakseni!!!!

 

tomazkid
Perjantaina, 14. maaliskuuta, 2008 - klo 19.07:   
""Onko luotettava ? Nopea ?""

On ja on.

Ja jos ongemia syntyy, niin ne ratkaistaan.

(Omien kokemuksien mukaan)

 

The Real J.
Lauantaina, 15. maaliskuuta, 2008 - klo 11.36:   
Pitäisikö noiden sähköpostien kulkea myös viikonloppuna ? Pistin eilen illalla tilauksen ja sain ilmoituksen että ilmoitus olisi pistetty mutta eipä näy sähköpostissa mitään tuollaista viestiä. Saatoin toki ehkä tehdä typon mailiosoitteessa mutta en usko.

 

Bud
Lauantaina, 15. maaliskuuta, 2008 - klo 13.32:   
Minä myös laitoin tilauksen eilen ja tänään sain pankkimaksua varten tilitiedot.
Ensin tulee se normaali tilausvahvistus viesti ja sen jälkeen vielä viesti jossa on paypal ja pankkisiirto tiedot.
Tilausten tuleminen kestää muutamasta päivästä viikkoon jos ei tule mitään esteitä jos tulee niin gunne ilmoittaa siitä jos kestää pitempään.

 

The Real J.
Lauantaina, 15. maaliskuuta, 2008 - klo 14.41:   
Joo, meikäkin sai juuri tuon sähköpostin. Koska meikällä ei ole PayPalia eikä houkuta hankkia sellaista vain tuon takia. Tein sitten verkkopankissa tuon tilisiirron (maksu ulkomaille), toivottavasti menee kaikki hyvin.

Tuon Cedegan pitäisi olla varastossa (ainakin sen merkinnän perusteella) joten jos ei tule maksun kanssa ongelmaa pitäisi saada se aika pian

 

deizi
Torstaina, 20. maaliskuuta, 2008 - klo 2.35:   
joo. ei ongelmia. itse tilasin aikoinaan RetroReplay/net:in tuolta. suosittelut.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: