HotMailiin ei enää IBrowsella asiaa...

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2008 » Viestit 03/2008 asti » HotMailiin ei enää IBrowsella asiaa « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

I.P.
Torstaina, 6. syyskuuta, 2007 - klo 19.39:   
Eli juuri kuten otsikosta käy ilmi, ei IB:llä saa enää HotMailia auki (ainakaan minun 2.4 ei saa muuta kuin tyhjän sivun). Tietysti, mikäli joku vain sattuu tietämään tai keksimään kiertotien kyseiseen postipalvelimeen, olisi kiva kuulla.

(Mikkisoft, Mikkisoft, KIROTUN MIKKISOFT!)

Onhan tietysti niitä muitakin ja parempiakin postipalvelimia olemassa, mutta... Niin.

 

Joanna
Torstaina, 6. syyskuuta, 2007 - klo 19.54:   
Hmm.. En tiedä onko tuolla mitään tekemistä tämän uutisen kanssa, mutta vaikuttaisi siltä että M$ on uusimassa Live-palvelujaan ja liimaamassa niitä entistä kovemmin kiinni käyttikseen mukaan ilmeisesti saada ihmiset keskittymään heidän sählöpostiinsa, kuvapalveluun, hakukoneeseen jne..

http://www.itworld.com/Comp/2218/070905mslivesvcs/index.html

 

I.P.
Torstaina, 6. syyskuuta, 2007 - klo 20.06:   
Aivan! Juuri tuosta samasta asiasta on todellakin kyse. Microsoft kytkemässä hotmailia kiinteäksi osaksi omaan järjestelmäänsä (siis, Linuxit, Amiga OS:it, MAC:it yms. käyttäjät siirtyköön käyttämään muita postipalvelimia)!!!

Sähköpostien iirtoruljanssi siis tiedossa...

 

I.P.
Torstaina, 6. syyskuuta, 2007 - klo 20.08:   
Vielä lisäyksenä edelliseen: Mikkisoftalla tavoite kytkeä Messenger-palvelut myös Hotmailin kylkeen (mikäli nyt olen aivan oikein hiffannut).

 

Niko
Perjantaina, 7. syyskuuta, 2007 - klo 18.46:   
Mä olen huomannut samanjutun, mutta olen huomannut, että tuon
voi kiertää, kun menee jonkun muun maankautta. Esim
www.hotmail.es tai www.hotmail.se. Mä en ole kuitenkaan koskaan
pystynyt Ibrowsella ja hotmaililla kirjoittamaan mitään viestejä,
onko joku muu?

 

I.P.
Sunnuntaina, 9. syyskuuta, 2007 - klo 11.18:   
No mutta, näinpä todellakin pääsee! Thanks Niko. Taitaapa silti olla niin, että tämä kiertotie on vain tilapäinen, ennen kuin Microsoft saa muutettua Hotmailin haluamaansa muotoon maailman laajuisesti, joten parempi alkaa jo valmistautua siirtämään tarvittaessa käyttämään jotain muuta postipalvelinta.

Mitä tulee mainitsemaasi sähköpostien kirjoitteluun Hotmailissa IBrowsella, niin en ole onnistunut siinä itsekään. Itselleni Hotmail on lähinnä ollutkin vain tilausvahvistusten ja kirjautumista vaativien sivustojen (siis niiden, jotka vaativat olemassa olevan emailosoitteen) tai ylipäätäänsäkin muiden sivustojen/organisaatioiden/yhteisöjen viestien vastaanottopaikka.

 

itix
Sunnuntaina, 9. syyskuuta, 2007 - klo 14.00:   
Taitaa johtua siitä ettei IBrowse tue javascriptiä kunnolla. Sputnikilla login näkyy ja pääsee sisään.

 

c64
Sunnuntaina, 6. tammikuuta, 2008 - klo 1.57:   
mobile.live.com/hm/folder.aspx Toimisko kännykkäversio itelläki lakkas Pocket pc toimimasta hotmailinkaa joutu käyttää Mobiiliversiota

 

PR
Sunnuntaina, 6. tammikuuta, 2008 - klo 19.06:   
Hotmaili piti lopettaa jo ajat sitten, rupes tulemaan roskapostiakin kymmeniä päivässä kun aika monella muullakin on se xxx@hotmail.com pääte.

Jippii pp.nic.fi toimii paremmin kun hyvin
IB:llä jos vaihtohaluja, Wippies tarjoaa 4 Gigaa
ilmaista tilaa myöskin jonka tein.

Telemail on taas vähän surkee ja pistää A1 IB:n nyt lukkoon, joku säätövika kun AWebillä toimii ja A1200 IB 2,4 myös toimii. Ideoita?

Telemailin laajakaista sen sijaan on parempi ja halvempi kun mikään Elisa tai Sonera täällä susirajalla. Vastaavat jopa puhelimeen !

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: