KAIKKI MUKAAN PK-SEUDUN AMGA PELITAPA...

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2007 » Viestit 12/2007 asti » KAIKKI MUKAAN PK-SEUDUN AMGA PELITAPAHTUMAAN! « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

cubeball
Perjantaina, 31. elokuuta, 2007 - klo 22.32:   
Uusi Amiga-pelitapahtuma Helsingissä?

KETJU SIIRRETTY TÄNNE, JOS VAIKKA JOKU HUOMAISI


Jupp3:
Ikävä kyllä, edellinen pelitapahtuma jäi itseltäni (ja CD32:ltani) väliin. Täällä oli puhetta myös toisen vastaavan tapahtuman järjestämisestä, ovatko suunnitelmat edenneet millekään asteelle?



cubeball:

Nyt kun jumankekka otit asian esille, niin olen pohtinut mahdollisuutta koettaa järjestellä jotain. Mutta asiassa on muutama ongelma, ensinnäkin jos toive on Helsinki niin itse asun Hyvinkäällä. Toinen asia on että paikalle todellakin pitäsi tulla ihmisiä, viimeksi oli vähän laihat antimet sen suhteen, valitettavasti (ei niin että olisi mitään vikaa ollut, mutta kuten tiedätte enempi parempi :) ). Kolmas asia on että järjestäisin sen luultavasti kotonani (jossa on kyllä hyvin tilaa), koska näen turhaksi minkään sen kummenman tilan vuokraamisen, mikä tuo rajoitksia ainakin niiltä osin että en omista videotykkiä...

Ja jos alamme puhuma saman tien päivämääristä niin olisiko vaikka lokakuun loppupuoli mitään, minulla on silloin lomaakin koulusta, siis viikonloppuna tietysti.

Pistäkää kommenttia ja ilmoittakaa jos olisitte tulossa!

JA meilata saa myös aiheesta, osoite on:
sameli.muurimaki(ät)gmail.com

 

cubeball
Perjantaina, 31. elokuuta, 2007 - klo 23.05:   
EDIT: Ja painotan nyt vielä että olen ottanut tosissani asiakseni järjestää tämän, no olkoon vaikka Saku Wintergames 2007 nimikkeellä kulkeavan kokoontumisen, joten toivon että saan laitepuolelta apua osallistujilta, itselläni ei ole kuin yksi 500:n.

Ja ei siinä mitään jos paikalle eksyisi muitakin laitteita kuin amiga/c64 kantaa, jos jollakulla on ataria tai muuta, niin minun puolesta saa tuoda mukanaan, kun ei semmoisia pelejä ole tullut livenä nähtyä :D

 

Jope
Lauantaina, 1. syyskuuta, 2007 - klo 17.50:   
Jos aika sopii niin kai sitä vois tulla piipahtamaan..

Ehkä jotain rautaakin voisin ottaa mukaan (kaikkea löytyy).

Valitettavasti ei ole mitään aika/paikkaehdotuksia.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: