8/16-bittisten kokoontumisajot?

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2007 » Viestit 06/2007 asti » 8/16-bittisten kokoontumisajot? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Tuomo
Maanantaina, 30. huhtikuuta, 2007 - klo 1.33:   
Olisiko kiva järjestää täällä pääkaupunkiseudulla 8/16-bittisten kokoontumisajot? Kun on nyt kertynyt näitä koneita kohtuudella nurkkiin pyörimään, niin olisi mukava käydä vähän esittelemässä galleriaa. Tuossa hiljattain oli näköjään Winter Games -tapahtumat niin eikö sitä kannattaisi jatkaa? Itse missasin valitettavasti ko häppeningin.

Teema voisi olla muutakin kuin pelkkiä tietokoneita, esim. kasaribiittiä taustalle soimaan ja kevyttä kaljoittelua aidossa pioneerihengessä :D

 

Jarmo Piippo
Maanantaina, 30. huhtikuuta, 2007 - klo 2.21:   
Kuulostaa jees idealta, tosin Sakun/yhdistyksen nimeä ei voi käyttää, jos tilaisuudessa korkin päälle astutaan. :-)

 

larrylotter
Lauantaina, 5. toukokuuta, 2007 - klo 15.55:   
Jep jep, kannatetaan, mutta ikää (aivan vielä) ei ole pulloon
tarttumiseksi, eikä liiemin innostusta. Mutta muuten, milloin ja
missä? Ehdotuksia?

 

Jarmo Piippo
Lauantaina, 5. toukokuuta, 2007 - klo 17.04:   
Houkutelkaa Apache järjestämään toinenkin miitinki?-)

(PS. Enpä minäkään ole pullottelua kaipaamassa, kun olen absolutisti.)

 

Finlandia
Sunnuntaina, 6. toukokuuta, 2007 - klo 1.57:   
Absolutisti juo *vain* Absolut-vodkaa.
Itse en juo edes viiniä, ainakaan kuohutonta. 4,7% longdrinkistä tulee jo outo olo.

 

larrylotter
Maanantaina, 7. toukokuuta, 2007 - klo 12.00:   
Niin Apache, mitens on? Tarttuisitko tehtävään, jos tällä kertaa tulisi enenpi porukkaa?

 

hannkesk
Maanantaina, 7. toukokuuta, 2007 - klo 15.31:   
Hei!

Hieno idea, että kesällä järjestettäisiin pääkaupunkiseudulla AMIGA-tapaaminen. Itse en ole pullojen kilistelystä kiinnostunut (absolutisti), mutta tapaaminen kiinnostaisi lähinnä amiga-hardwaren ja softwaren puolesta.

Amiga 1200
Amiga 600
C64
jne..

 

Jani Kuituniemi
Tiistaina, 8. toukokuuta, 2007 - klo 10.24:   
Idea hyvä.

 

Jupp3
Tiistaina, 8. toukokuuta, 2007 - klo 16.49:   
Jos tällä kertaa on parempaan aikaan, niin pitääpä yrittää tulla paikalle :)

 

hannkesk
Tiistaina, 8. toukokuuta, 2007 - klo 19.32:   
Kesäkuun alku olisi sopiva!

Voisin raahata paikalle amiga 1200HD, amiga 600HD, amiga 500 ja c64 (action replay 6 + MMC64) ihmeteltäväksi, jos sopiva aika löytyy?

Harmi mulla ei ole datatykkiä. Ainoastaan kolme monitoria.

Voisihan tilaisuudessa vaikka laittaa ylimääräisiä koneita myytäväksi/vaihdettavaksi halukkaille?

Mulla olisi kaapin pohjalla muutama c64 ja yksi amiga 1200 ylimääräisenä.

 

Jani Kuituniemi
Keskiviikkona, 9. toukokuuta, 2007 - klo 18.17:   
Minulla on yksi c128dcr, jonka voisin tuoda jos pääsen paikalle.

 

wizor
Perjantaina, 11. toukokuuta, 2007 - klo 12.06:   
Ei mikään hassumpi idea kyllä :)

A1200 voisi hyvinkin mahtua reppuun muutaman olusen seuraksi :-P

 

larrylotter
Perjantaina, 11. toukokuuta, 2007 - klo 12.23:   
Ja mulla on A500HD, jonka voisi raahata mukaan. Mutta kukaa ottaa jräjestämis tehtävän kontolleen??? muuten homma kuivuu kasaan jos kukaan ei nyt tartu toimeen.

Ja tuo ylimäärästen koneiden vaihto kuulsotaa kanssa hyvältä idealta, lisää ideoita/ehdotuksia??

 

Jupp3
Perjantaina, 11. toukokuuta, 2007 - klo 12.55:   
CD32 tulossa, mikäli aika sopii tällä kertaa.

 

hannkesk
Perjantaina, 11. toukokuuta, 2007 - klo 20.14:   
Ehdotukseni olisi, että tapahtuma pidettäisiin kesäkuun aikana. Esimerkiksi viikollakin joku kesäilta voisi olla hyvä.

Tapahtuma voisi keskittyä esim. amiga 1200/600/500/c32 ja commodore c64/c128 laitteistoihin ja niihin liittyviin ohjelmiin ja peleihin.

Tapahtumassa voisi olla ylimääräisten koneiden vaihto/myynti mahdollisuus. Se voisi houkutella uusia harrastajia mukaan.

 

Jupp3
Lauantaina, 12. toukokuuta, 2007 - klo 1.35:   
>Tapahtumassa voisi olla ylimääräisten koneiden vaihto/myynti mahdollisuus. Se voisi houkutella uusia harrastajia mukaan.

Kuten myös mahdollisuus kirjoittaa adf / d64-imageja aidoille (omille) levyille. Muutaman kerran tälläkin foorumilla on pistänyt silmään tapaukset, joissa koneen mukana tullut workbench-levy (tms) on rikki tai sitä ei tullut ollenkaan.

Mitä mieltä olette? Keillä olisi sopivaa laitteistoa? Omassa A1200:ssa ei korppuasema toimi ja ulkoisten asemien sijainnista Suomessa ei ole tietoa, mutta omistan (erittäin hitaan) parallel-porttiin tulevan 1541-adaptorin. Jos vain löydän sen...

 

hannkesk
Lauantaina, 12. toukokuuta, 2007 - klo 11.34:   
Mulla on sekä nollakaapeli amiga ja pc välille. Lisäksi löytyy xm1541-kaapeli c64 ja pc välille.

Mukaan pitäisi ottaa kannettava pc.

 

larrylotter
Sunnuntaina, 13. toukokuuta, 2007 - klo 20.52:   
Joo, mulla olisi tarve WB 2.0 levyille...

 

larrylotter
Sunnuntaina, 13. toukokuuta, 2007 - klo 20.54:   
mutta onko kenelläkään tykkiä, sellaisia mielellään saisi olla enemmänkin mitä yksi? Ja pitäisikiö joku tila vuokrata, mielellään hyvien kulkuyhteyksien takaa?

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: