Amiga.inc uusinut webbisivustonsa

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2007 » Viestit 06/2007 asti » Amiga.inc uusinut webbisivustonsa « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

TSK
Keskiviikkona, 18. huhtikuuta, 2007 - klo 1.02:   
Amiga.inc http://www.amiga.com on uusinut webbisivustonsa !

 

TSK
Keskiviikkona, 18. huhtikuuta, 2007 - klo 1.09:   
Tuolla uudella sivustolla näkyy olevan heti ekalla sivulla vaihtuva kuva AOS4.0:n WB ruutukaappauksista (image album) joita on tallennettu AmigaWorld:in sivustolle. Meikäläisen kaappaus oli just näkyvillä missä mulla on WB:n taustakuvana Lordi viime vuonna euroviisuissa (Suomi-hattu päässä). :-) Mukavaa.

Niin ja nätti tyttö kuvassa. Ja kiva pomppupalloanimaatio.

 

jPV
Keskiviikkona, 18. huhtikuuta, 2007 - klo 6.26:   
Aika karmee.. oisivat nyt edes graafikon palkanneet. Ja flashiakin... Tollanen geneerinen nykypaske, joka ei edes yritä toimia Amigan omilla selaimilla. Entinen oli paljon parempi.

 

KimmoK
Keskiviikkona, 18. huhtikuuta, 2007 - klo 9.28:   
Ei ne nättejä ole olleet mun mielestä ennenkään nuo Amiga Incin sivut.

Onkohan sivustot nykyisin intialaisten tekemät?

But anyway, kiva jos mainostavat AOSiakin.

 

Janne
Keskiviikkona, 18. huhtikuuta, 2007 - klo 10.42:   
On tuo parempi kuin vanha, mutta sisältö on entistä kryptisempää ja omituisempaa... Minä en vain tajua mitä ihmettä puuhaavat - en ole tainnut enää muutamaan vuoteen tajuta. :)

 

densho
Keskiviikkona, 18. huhtikuuta, 2007 - klo 13.26:   
Luin tuon etusivun aluksi väärin "Solutions for digital lying" :)

 

Boogie
Torstaina, 19. huhtikuuta, 2007 - klo 10.37:   
Amiga haluaa profiloitua ihq-oikeaksi pikkupelifirmaksi, wow. :)
Janne: Sama juttu, en ymmärrä. Jotenkin nuo suureelliset jutut ja tuo pikkupelibusiness on aivan eri planeetalta, eivätkä tunnu liittyvän mitenkään toisiinsa. Ratsastaako Amiga vain tuolla (teknologia-)maineellaan kuin rautaritari tuulihattuleivoksella ?
Elämässäni olen pariin kevyeen käsittämättömyyteen törmännyt, mutta kaikki tämä Amiga-systeemi on kyllä Top,.. ja huipulla tuulee!

 

KimmoK
Torstaina, 19. huhtikuuta, 2007 - klo 12.58:   
USA on hullu maa. mennä nyt ja ampua hyviä kuteja hukkaan 30 "viattomaan" ihmiseen kun pahikset on jossain ihan muualla. ... kentissä kait nykyään.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: