VESALIA.DE

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2007 » Viestit 06/2007 » VESALIA.DE « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Tukse
Keskiviikkona, 21. helmikuuta, 2007 - klo 8.52:   
Terve,

Nyt on käynyt semmonen homma että olen kyseisestä lafkasta tilannut 2x3.1 kickstartteja A1200:seen.

Sain kyllä 4kappaletta rommeja, mutta sieltä tuli kolme 391773-01:stä, ja vain yksi 391774-01.

Tarkoitus oli että kumpiaki ois ollut kaksi.

Olen nyt lähettänyt sähköpostia kahteen otteeseen, eikä niihin ole vastattu. Mitä te suosittelisitte että oikeus tapahtuu, ja saisin tämän yhden rommin vaihdettua oikeaksi.

Paskaa asiakaspalvelua, ku tilauksen jälkeen ei kuulu enää pihaustakaan. Rahat pois menetelmällä.

 

JPQ
Keskiviikkona, 21. helmikuuta, 2007 - klo 9.23:   
Tuske: yrität uudelleen vielä ja odotat sitä ennen hetken (joskus on kiireitä isollakin firmalla liikaa että kaikki sais hetivastauksen) jos ei auta soitat vaikka tiedän että se maksaa ja eikä kaikilla ole saksantaito häävi. (itselläni ei edes suomi :) )
ps. vähän olen ymmärtänyt ettei ainakaan yksi pitäs vesaliasta en sano kuka ei pidä koska hän liikkuu täällä foorumilla mutta ymmärsin ettei pitäisi.

 

Frn
Keskiviikkona, 21. helmikuuta, 2007 - klo 10.05:   
Vesalia ei juuri vastaile sähköposteihin. Tästä on foorumilla kyllä puhuttu. Ainoa tapa taitaa olla soittaa sinne. Tällöin on yleensä lähetetty mukisematta oikea osa (ei omakohtaista kokemusta).

 

jansa
Keskiviikkona, 21. helmikuuta, 2007 - klo 11.40:   
Jep, Vesaliaan on vaikea saada meilitse yhteyttä. Tarpeeksi sitkeästi kun itse yritin, niin viimein kuitenkin sain ihan asiallisen vastauksen. En tiiä sitten, mikä niihin meileihin vastaamisessa on niin vaikeata.

 

JPQ
Keskiviikkona, 21. helmikuuta, 2007 - klo 23.32:   
Jansa: tulee mieleen että olisiko määrä ja kielitaito hämärä käsitys on vain yksi osais kunnolla heistä englantia.

 

Tukse
Torstaina, 22. helmikuuta, 2007 - klo 16.14:   
Kannattaa kirjoittaa saksaksi tuonne vesaliaan.

Kirjoitin saksaksi, niin vastaus tuli tunnissa.

 

JPQ
Torstaina, 22. helmikuuta, 2007 - klo 22.30:   
Tukse: hyvä ja toisekseen tämä henkilö joka mulle kertoi on kyllä järkevimpiä ihmisiä jota tiedän ja häneltä just sain tuon kieli käsityksenkin.

 

Ville
Perjantaina, 23. helmikuuta, 2007 - klo 10.00:   
Mitä eroa on 391773-01 ja 391774-01 :lla?

 

KPete
Perjantaina, 23. helmikuuta, 2007 - klo 11.22:   
Ville: A1200:ssa kickstart on talletettu kahdelle rinnakkaisella 16 bittiselle 256 kilotavun ROM-piirille, jolloin prosessori pystyy lukemaan niitä 32 bittisesti. Eli datasta aina alemmat bitit 0..15 ovat toisella ROM-piirillä ja ylemmät 16..31 toisella.

 

f
Tiistaina, 6. maaliskuuta, 2007 - klo 22.18:   
[b]hei[/b]

 

Amiga4ever
Torstaina, 7. kesäkuuta, 2007 - klo 2.43:   
millai nuo ite sössityt ROMmit? jonkunlainen rommin polttolaite, niin sais nuokin vesaliasta tilaamat palikat toimimaan?

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: