Simplemail ja mailin suodattelu

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2007 » Viestit 06/2007 asti » Simplemail ja mailin suodattelu « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

JPQ
Keskiviikkona, 14. helmikuuta, 2007 - klo 5.31:   
Eli yritin ohjeita noudattaen tehdä suotimen jonka suodattaisi halutun merkkijonon esimerkissämme vaikkapa päärynä otsikossa niin se siirettäisiin toiseen kansioon se minkä sain mitenkään toimimaan rupesi lappomaan kaikkia maileja kohde kansioon pysäytys sujui vain resetillä.:( Eli voisiko joku kertoa suomeksi miten teen filtterin että jos viestin otsikossa tietty osamerkkijono (esimerkissä päärynä) se siiretään haluttuun kansioon.

 

Jape
Keskiviikkona, 14. helmikuuta, 2007 - klo 12.46:   
Makuasioita kaikki, mutta minäkin käytin ennen spammeja SimpleMail:a, nykyisin YAM:ia...

 

JPQ
Keskiviikkona, 14. helmikuuta, 2007 - klo 20.26:   
Jape: YAM on parempi mutta mulla tuli aikoinaan sen kanssa ongelmia miksi vaihdoin enkä saa nykyään MOSissa edes YAMia toimiin.:(

 

TSK
Torstaina, 15. helmikuuta, 2007 - klo 10.37:   
JPQ: Kai sä käytät YAM:in "nightly build"-versioita. YAM:istahan on omat MOS-versiot erikseen. Olisko toimimattomuuden syy vaan jonkun MUI komponentin puute tai liian vanha versio ? Linkki

 

Jani Kuituniemi
Torstaina, 15. helmikuuta, 2007 - klo 11.43:   
Itse olen käyttänyt YAM:ia ihan aikaisista 1.x versioista lähtien eikä niiden kanssa ole ollut mitään ongelmia. Välillä on kyllä totuuden nimissä pitänyt metsästää jotain MUI-kirjastoa jota ei tule mukana paketissa mutta joka tarvitaan.

 

JPQ
Torstaina, 15. helmikuuta, 2007 - klo 18.26:   
TSK: MUI juttujen puutetta muistelen.
Ja ei se silti auta siihen että se vanhakaan ei aukonut classic amigalla enään omaa mailiarkistoaan. Eikä varmaan aukaise simplemailin arkistoa.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: