Hauska feature emuloidussa Amigassa

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2006 » Viestit 12/2006 asti » Hauska feature emuloidussa Amigassa « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

KimmoK
Keskiviikkona, 4. lokakuuta, 2006 - klo 9.32:   
UAE:

"state-saving. you can save the state of your emulated Amiga and continue later on."

Onko käyttökokemuksia, kuinka hyvin tuo toimii?

 

hooligan/dcs
Keskiviikkona, 4. lokakuuta, 2006 - klo 14.57:   
100%

 

cahva
Keskiviikkona, 4. lokakuuta, 2006 - klo 22.35:   
Jep toimii oikke hyvi. Oikein näppärä varsinkin sellaisissa peleissä jossa disketin vaihtoa paljosti(esim. robocop tai epic) tai löytyy jotain alkudemokikkaretta.

Frodossa sama juttu. Ei tartte latailla pelejä alusta asti plus highscoret jää voimaan :)

 

JPQ
Keskiviikkona, 4. lokakuuta, 2006 - klo 23.41:   
Saapahan varmaan myös pelitilanteen talteen niissä jossa save game ei
toimi.

 

Jope
Torstaina, 5. lokakuuta, 2006 - klo 11.41:   
pause + end pikakelaa winuae:ta, kuka sitä latailua jaksaa odotella enää vuonna 2006.. :-)

 

itix
Torstaina, 5. lokakuuta, 2006 - klo 12.00:   
Amigan Action Replayssä oli muuten tuo toiminto myös.

 

Jupp3
Torstaina, 5. lokakuuta, 2006 - klo 12.22:   
Itse asiassa joskus mietinkin, että olisikohan tuollaista mahdollista toteuttaa täysin softalla "aidolla (classic) amigalla" - totta kai ongelmia tulee, mitä enemmän lisälaitteita koneessa on käytössä (joidenkin laitteiden tila on hankala / mahdoton tallentaa)

Joskus vaan harmitti, kun piti keskeyttää joku pitkään kestänyt rendaus...

 

KimmoK
Torstaina, 5. lokakuuta, 2006 - klo 15.25:   
kyseessä lienee siis sandbox tyylillä softan ajamisen yksi suurista eduista...

onko Amigamaisuuksien x86 emulaattoreissa samaa toimintoa?


kikkailuja:
- kun UPS:stä alkaa virta loppua, voidaan homma pistää nättiin pakettiin ja jatkaa joskus toiste
- "Amigan" saa matkapakettiin USB muistitikulle ja sitten taas ajoon
- ne salasanan sisältävät ohjekirjaläpyskät voi viedä ullakolle kun on pelin kerran onnistunut käyntiin saamaan

 

Dammu
Sunnuntaina, 15. lokakuuta, 2006 - klo 14.41:   
Itselläni on A500:ssa action replay mk III (nyt oikeastaan kaksi) ja jo aikoinaan 10v sitten suurin ilo muistin sorkkimisen lisäksi oli tuo tallennusominaisuus, se toimi siinä jo varsin hyvin, oikealla raudalla.

Ihan kaikilla peleillä ei toiminut, osa peleistähän ei edes palautunut takaisin action replayn freeze tilasta. Suurin ongelma action replayn kanssa oli se että mulla oli aikoinaan vain 1.3 ja 3.1 rommit A500:ssani ja AR ei toimi 3.1:llä, jolloin sitä ei voinut käyttää peleissä jotka vaati paremman kuin 1.3. Nyt sain vasta äskettäin 2.04 rommin joka korvaa tuon puutteen, toimii nuo 1.3:sta parempaa vaatineet pelit ja AR myös niiden kanssa.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: