AmiSSL:stä uudet asennuspaketit

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2005 » Viestit 12/2005 asti » AmiSSL:stä uudet asennuspaketit « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

TSK
Tiistaina, 1. marraskuuta, 2005 - klo 20.07:   
AmiSSL:stä on julkaistu uudet asennuspaketit. AmiSSL-sivusto. Vanhentuneita certificaatteja on poistettu ja uusia laitettu tilalle. OS4:sta varten on päivitetyt "glue"-tiedostot ja amissl.l.main:sta on korjattu bugi.

Itse asensin uudelleen AmiSSL:n ja sen jälkeen on Nordean pankkipalvelu toiminut IBrowsella pitkästä aikaa. Itse kuvittelin että toi aiempi toimimattomuus olisi voinut johtua itse IB:stä mutta näköjään homma olikin kiinni AmiSSL:stä loppujen lopuksi.

 

jPV
Keskiviikkona, 2. marraskuuta, 2005 - klo 15.09:   
Mulla on kyllä toiminu Nordean Solo IBrowsella "aina". Nyt tässä syksyllä Solon uudistuksen aikana muutamaan otteeseen se ei toiminut. Kerran ei päässyt loggaamaan sisään, kerran ei antanut maksaa laskua. Nyt se on taas viimeaikoina toiminut, joten pistin nuo muutamat toimimattomuudet uusien sivujen keskeneräisyyden piikkiin. Uudet sivut näyttävät nyt huonommilta kuin ennen, mutta pääasia että toimivat edelleen. Sertifikaatit on mulla AmiSSL 2.0:n alkuperäiset.. mutta pitänee katsella nuo uudet asennuspaketit varalta.

 

TSK
Keskiviikkona, 2. marraskuuta, 2005 - klo 19.13:   
>"Mulla on kyllä toiminu Nordean Solo IBrowsella "aina""

Tämä on erittäin mielenkiintoinen juttu.

jPV millä systeemillä olet käyttänyt IB:tä ja pankkipalveluita.

Siis mulla se ongelma oli että sisäänkirjautumisvaiheessa kuvaruudulla olevan OK-napin painaminen ei aiheuttanut mitään. Ei tullut virheilmoitusta muttei tapahtunut mitään muutakaan.

Mutta ainakin tämäkin tapaus taas kerran osoittaa sen että tietokonemaailmassa on usein vaikea määritellä syyllistä johonkin ongelmaan.

 

jPV
Torstaina, 3. marraskuuta, 2005 - klo 18.46:   
Olen käyttänyt Soloa jostain 90-luvun puolesta välistä IB 1.22:lla, kunnes päivitin IB2.3:een (ja AmiSSL2.0:aan) heti sen julkaisun jälkeen. Koneena on ollut A1200, joka on luonnollisesti päivittynyt softan ja raudan osalta tuona aikana moneen otteeseen. Nykyään OS3.9 (BB2), 060, Voodoo3 jne.

Sisäänkirjautumisessa ei ole ollut koskaan ongelmaa tuossa alkuvaiheessa, jossa siis syötetään asiakasnumero ja tunnus. Tosin, heh, en nyt muista olenko painanut koskaan hiirellä sitä OK-nappia, kun yleensä läimäytän kaksi kertaa enteriä, jolloin ensimmäinen aktivoi sen OK-namiskan ja toinen painaa sitä. Mutta ei kai sen luulisi tuosta johtuvan ja luulisi joskus munkin käyttäneen hiirtä :)

2.3:a aiemmilla 2.x versioilla en käytellyt pankkia, koska niiden vaatimaa AmiSSL 2.x:ää ei ollut vielä saatavilla. Olen ollut siinä käsityksessä, että nekin olisivat toimineet MiamiSSL:llä, mutta kun itse en halunnut vaihtaa Genesistä toiseen pinoon. Bugisiakin kuulemma olivat alkupään 2.x-versiot ja 1.22 oli suht vakaa.

 

TSK
Perjantaina, 4. marraskuuta, 2005 - klo 0.05:   
jPV: Joo mä arvelin että sulla on classic-systeemi. Mulla on AOS4.0. En tiedä mitä ne OS4:sta varten olevat "glue"-tiedostot ovat mutta ne oli päivitetyt tässä uudessa paketissa että epäilys kohdistuu niihin. Niin ja itse en ole classicia käyttänyt webbiselailuun enää pariin tai useampaan vuoteen. (Syynä AGA-koneen hitaus.)

 

itix
Lauantaina, 5. marraskuuta, 2005 - klo 13.16:   
glue-tiedostot ovat PPC->M68K wrappereita eli niiden avulla PPC-koodi OS4:ssa voi kutsua M68k-kirjastofunktioita. IBrowse on 68k-koodia ja siihen glue-tiedostot eivät vaikuta lainkaan, AWebiin kyllä.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: