Semmone yleisen puoleinen kysymys?

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2005 » Viestit 12/2005 asti » Semmone yleisen puoleinen kysymys? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Amiga4ever
Keskiviikkona, 19. lokakuuta, 2005 - klo 21.38:   
Onko Amigistit yleensä verkkaisia osto/myynti asioissa? vaikon mistä mahtaa johtua, kun on esim. ostamassa jotain, niin saa odottaa vastausta/viestiä
vähän turhankin kauan ja sitten vielä jahkaillaan ja pähkäillään et myydäkkö vaiko eikö..
Niin, että onko ihmetykseni aihe yksilöllistä vai ihan yleistä näissä piireissä?

Itellä tuppaa olee nämä asiat näin: pitäis systeemit toimia salaman lailla.. :) eli vähän malttamaton..

 

itix
Torstaina, 20. lokakuuta, 2005 - klo 0.20:   
No ei kai Amigaa koskaan myydä hetken mielijohteesta...

 

Amiga4ever
Torstaina, 20. lokakuuta, 2005 - klo 2.01:   
niin noh.. mä olen ostamassa amigaa(joltain ketä on muuton takia myymässä sitä.. niin ainakin itse sano näin..) mutta myymisestä ei sit kai tule mitään.. veti kait jotain vääriä johtopäätöksiä mun oston suhteen.. ku kaverista ei kuulununut mitään viikkoon kahteen.. niin oletin et se ei myykkään sitä mulle..
ja sit.. siitä eteen päin.. mutta se ei ole mun pään särky.. tai jotain.. (en tahdo vaikuttaa silt et haluun winee moisesta) , mutta oli pieni epäilys et yleensä amigistit on edellä mainitun laisia..(kuulin jostain)
sori jos tää jollekkin tuntuu loukkauksena.. mut jos myydään niin sillon myydään.. tai ostetaan..

 

Ville
Torstaina, 20. lokakuuta, 2005 - klo 3.35:   
Joo kyl myydään jos kerran niin ollaan sovittu. Paitsi yks heppu jätti huuto.netissä huutamani golden imagen optisen hiiren myymättä vaikka sanoi sen jo lähettäneensä (ei vastausta puhelimeen eikä sähköpostiin...**kele)

 

KimmoK
Torstaina, 20. lokakuuta, 2005 - klo 8.31:   
Voi olla että joku on uskonut että esim. mA1 ois saatavana nopsaan ja alkoi myydä laitteitaan, mutta kun mA1:stä ei saakaan niin ...


Jos välikevennys sallitaan...

(windowsfanaatikkomoodi)
"Onko Amigistit yleensä verkkaisia"
10 vuotta meni eikä ole hoksattu että Amiga on kuollut.
(/windowsfanaatikkomoodi)

 

Jon
Torstaina, 20. lokakuuta, 2005 - klo 12.18:   
KimmoK: kyllä mun Amigat ainakin ihan hengissä oli koko tuon ajan, ja edelleen :)

 

Thematic
Perjantaina, 21. lokakuuta, 2005 - klo 17.40:   
Voin sanoa ihan rehdisti, että en myy. :-)

 

itix
Maanantaina, 24. lokakuuta, 2005 - klo 13.49:   
Minä möin! :) Ei sille ollut uuden koneen myötä enää mitään käyttöä kun en noita AGA-pelejä pahemmin pelaile.

No, oikeasti olisin halunnut säilyttää sen muistona mutta iski rahapula Pegasoksen takia ja vanhat osat menivät taatusti hyvään kotiin. Ottajia oli.

 

Amiga4ever
Maanantaina, 24. lokakuuta, 2005 - klo 23.45:   
itix:
No, oikeasti olisin halunnut säilyttää sen muistona mutta iski rahapula Pegasoksen takia ja vanhat osat menivät taatusti hyvään kotiin. Ottajia oli.

:)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: