Amiga käyttäjät pk-seudulla.....

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2005 » Viestit 12/2005 asti » Amiga käyttäjät pk-seudulla.. « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

JussiNe
Tiistaina, 18. lokakuuta, 2005 - klo 13.23:   
Onko niitä? Järjestetäänkö pk-seudulla esim. minkäänlaisia amigatoreja, joissa myydään/ostetaan/vaihdetaan pelejä ja amigatavaraa tai muuta hauskaa? Ainoat tällaiset retroiluiltamat joihin olen törmännyt pidettiin Katajanokalla entisellä Oranssi-klubilla ja nekin koskivat yleisesti kaikkia vanhoja pelikoneita. Eli tyypit vaan raahas jotain commodoreja, segoja ja nintendoja paikalle ja pelaili niitä.

 

Thematic
Tiistaina, 18. lokakuuta, 2005 - klo 16.01:   
Ai. Tuollaisenhan voi järjestää uudestaan, Amigat sitten mukaan. Ja paikka siis olisi Oranssi Herttoniemessä.

 

Tohtori AivoTurmio
Keskiviikkona, 19. lokakuuta, 2005 - klo 1.20:   
Kertokaahan ajankohta sitten täällä Sakun palstallakin. Minäkin nimittäin joskus harvoin satunnaisesti kuljen siinä Herttoniemen vieressä.

 

JussiNe
Keskiviikkona, 19. lokakuuta, 2005 - klo 12.40:   
No mä voisin tollasta harkita vaikka järjestäväni, mutta kun Hertsikan oranssin saaminen käyttöön taitaa nykyään maksaa aika yllättävän paljonkin ja ainakin mun tietojen mukaan se on aika täyteen buukattu tän vuoden osalta.

Mulla on kyllä tuttuja siellä hommissa joten voin kysellä jos esim.jonkun punkkikeikan(?) yhteyteen iltapäivästä ja alkuillasta vois tällasen ympätä. Amiga on nimittäin ihan vitun punk kuten kaikki tietää. =)

Mut katellaan. Osoittakaa kaikki kiinnostuneet tänne kuitenkin kiinnostuksenne niin saadaan jotain kuvaa siitä että tulisko tällaseen juttuun oikeesti porukkaa mukaan.

 

Thematic
Perjantaina, 21. lokakuuta, 2005 - klo 17.38:   
No voisin ehkä ottaa A1200T:n sinne, mielellään vaan ainakin pari viikkoa etukäteen tietoa, kiitos.

 

KL
Lauantaina, 22. lokakuuta, 2005 - klo 23.57:   
Tämänkin viestin tarkoituksena on kannustaa järjestämään tuollaista tapahtumaa.

Olisi kiinnostavaa nähdä millaisia rakennelmia kullakin on, myykö joku jotain tai voiko jollekin myydä jotain.

Että, kyllä. kyllä kuulostaa kiinnostavalta.
(täälläkin päässä)

 

sloxa
Sunnuntaina, 23. lokakuuta, 2005 - klo 13.54:   
Äkkiähän täältä kotkastakin sinne pyyhältäisi..
tarvis vain tietää ajoissa!! :)
on tuota amiga classic sälää aika iso pino..
Bppc:stä A1200 28mhz 020 korttiin asti..
ja olisihan se kiva porukkaa nähdä!

eli laskekaa mut mukaan....

 

KL
Maanantaina, 24. lokakuuta, 2005 - klo 22.04:   
Itselläni on A1200, 128 mb, mediator, voodoo 3, idefix, 6.3 gt kovo, 040/24 PPC 175...
Hienosti (toisen laittamassa) tornissa.
Ostoaikomuksenani olisi 060 turbo ja myynnissä on A3000 emo + tytärkortti, 3.1 kickstart + muuta.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: