Papyrus Office

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 12/2004 » Papyrus Office « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Fabio
Tiistaina, 14. joulukuuta, 2004 - klo 8.47:   
Onko kellään kokemusta ? Kannattaisko hankkia ? Kun 3.9 version on pre-order tilassa hintaan 119 euroa

 

Joanna
Tiistaina, 14. joulukuuta, 2004 - klo 9.01:   
En ole kuullut/nähnyt siitä juuri mitään vaikka sen piti olla Mos:ille jo ulkona kuukausi(a) sitten. En myöskään muista nähneeni yhtään käyttäjien kirjoittamaa arvostelua.

Viimeksi kun siitä jonkun kanssa juttelin niin siitä Englanninkielistä versiota ei vielä oltu saatu asiakkaille vaan puolitutulle jenkille oli toimitettu saksankielinen siksi aikaa kun käännös valmistuu.

 

KimmoK
Tiistaina, 14. joulukuuta, 2004 - klo 10.10:   
Pitäsi kai tuota tukea. (vaikka aluksi hieman nuivasti suhtautui AOS4:n tukemiseen, niin varmaan sieltä AOS4 natiivikin tulee)

 

Esa Haapaniemi
Tiistaina, 14. joulukuuta, 2004 - klo 12.50:   
Minä sen nyt tilasin, vaikka se onkin mainosten mukaan OS3.9 versio. Panin tilaukseen mukaan ehdon,
että jos OS4 versiota ei edes suunnitella, ei kannata sitten lähettää tätäkään.

Jos se sitten jossakin välissä minun postilaatikkooni ilmestyy, testaan ja ilmoitan tuloksista ja ehkä kirjoitan jopa Sakuun artikkelin;)

 

JPQ
Tiistaina, 14. joulukuuta, 2004 - klo 13.49:   
Esa Haapaniemi: toivotaan että tulee vaikka AmigaOS4 itse en ajakkaan
ainakaan vielä. softa näet kuulostaa aika hyvältä pitänee itsekkin
harkita hankintaa jos onnistuu minulle sopivalla tavalla.:)

 

nem
Perjantaina, 24. joulukuuta, 2004 - klo 12.21:   
Mun veli tilas MOS -version ja tuli hieman yli viikko sitten ja toimii
ihan hyvin, en oo ite kyl kokeillu.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: