MorphOS look

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 12/2004 asti » MorphOS look « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Amigisti
Perjantaina, 8. lokakuuta, 2004 - klo 0.25:   
Perhonen ja ambient on ollut ennenkin:
http://fringedigital.com/brook/disc/ambient3.shtml

 

Piru
Perjantaina, 8. lokakuuta, 2004 - klo 1.11:   
http://www.morphosarts.com/

 

Janne
Perjantaina, 8. lokakuuta, 2004 - klo 7.58:   
MorphOS on rip-off kaikin puolin!!! :)

 

miksuh
Perjantaina, 8. lokakuuta, 2004 - klo 13.19:   
No toisalta on sitä "Boingpallojakin" muilla kuin Amigalla käytössä, ei toki ihan samanlaisa, mutta erivärisiä, eri kallistuksella ja eri ruutumäärällä olen nähny.

 

JPQ
Perjantaina, 8. lokakuuta, 2004 - klo 14.21:   
miksuh: missä?

 

Ruskea trolli
Perjantaina, 8. lokakuuta, 2004 - klo 17.01:   
Bohhoh!

 

miksuh
Perjantaina, 8. lokakuuta, 2004 - klo 17.17:   
Ruskea troli: Joo mut Kiinassa asuu yli miljardi punasta :) Siinä siniset Bushit kalpenee :)

 

hooligan/dcs
Lauantaina, 9. lokakuuta, 2004 - klo 12.06:   
Amiga Inc, punaiset, Kiina, Mao.. jees.. sulla on miksu punainen lanka tuossa :)

 

JPQ
Lauantaina, 9. lokakuuta, 2004 - klo 16.10:   
tietääkö ruskea trolli mitä konetta ruskea edustaa?...:)
PS. siinä ei ole motorlan/ibmän prossua.

 

Ruskea trolli
Lauantaina, 9. lokakuuta, 2004 - klo 19.30:   
Kuten tunnettua, kaikki hardis on paskaa eli edustan/vastustan kaikkea.

 

JPQ
Lauantaina, 9. lokakuuta, 2004 - klo 23.10:   
Ruskea trolli: aha sitten olet väärässä ruskean olen jo varannut x86
prossuja käyttäville laitteille. Ja mac on vihreä. ja purppura leiri
on omani eli Amigat,AmigaOnet,COnet,Macit,SGIt,Atarit yms. menee
kaikki muu paitsi x86 tai yhteensopiva pceet.

 

bioterror
Sunnuntaina, 10. lokakuuta, 2004 - klo 2.59:   
JPQ:

>Ruskea trolli: aha sitten olet väärässä ruskean
>olen jo varannut x86 prossuja käyttäville
>laitteille.

Harmittaako kun x86:lle on Windowsin myötä paremmat ajurituet ja softat?

> Ja mac on vihreä.

Applehan on monivärinen/harmaa nykyään.

>ja purppura leiri on omani eli Amigat,AmigaOnet,>COnet,Macit,SGIt,Atarit yms. menee kaikki muu
>paitsi x86 tai yhteensopiva pceet.

Mitä väliä? Tämä keskustelu lähtee taas turhaksi kumpi on parempi väittelyksi.

 

JPQ
Sunnuntaina, 10. lokakuuta, 2004 - klo 10.13:   
bioterror: windowsille ei saa kuin muutaman tärkeän softan jota tarvinee reilusti alle 5prosenttia kaikista mikroilijoista sanoisin.
Harmittaako sinua muiden alustojen paremmat ajurit ? ja paremmat softat sinua? ja paremmat käyttäjät.:)

 

eijaksa
Sunnuntaina, 10. lokakuuta, 2004 - klo 10.44:   
hohhoijaa...

 

Mitta täynnä
Maanantaina, 11. lokakuuta, 2004 - klo 1.15:   
JPQ, sanoit toisaalla:
"kaikki: kumpikaan tuote ei ole huono ja jokainen valitsee omansa."

Älä sitten paasaa joka käänteessä tuota puuceeyaddayaddaasi. Jos et paremmasta tiedä tai osaa jonkin alustan tai softan suhteen, niin älä trollaa, samaa kun toivot kuitenkin muiltakin. Tämä on Amiga-painotteinen foorumi, mutta puusilmäisyys ei ole hyväksi täälläkään.

 

JPQ
Maanantaina, 11. lokakuuta, 2004 - klo 6.41:   
Mitta täynnä: no kyllä minä windows pctä olen tarpeeksi käyttänyt ja nähnyt sivusta eräät ongelmat jotka vie muutkin halut yritän olla sanomatta kokoajan kantaani.

 

miksuh
Maanantaina, 11. lokakuuta, 2004 - klo 14.31:   
Eiks jokainen vois käyttää omaa nikkiään, eikä piiloutua tekastun taakse sillon, kun on jotain ikävää sanottavaa.

 

JPQ
Maanantaina, 11. lokakuuta, 2004 - klo 14.41:   
miksuh: olen samaa mieltä.
Kaikki: En kiellä olemasta eri mieltä kuin minä.

 

Moderaattori
Maanantaina, 11. lokakuuta, 2004 - klo 19.02:   
miksuh on varsin oikeassa. Tällainen anonyymi herjaaminen tai negailu ei ole mukavaa, ja se näyttää valitettavasti viime aikoina lisääntyneen Saku-foorumissakin. Yritetään pitää homma sivistyneenä - emme haluaisi pakkorekisteröintiä foorumiin, mutta jos siihen täytyy häiriköiden takia mennä, se voidaan kyllä tehdä.

Sinänsä nickinvaihtelulla on saatu jotain hassujakin ketjuja aikaiseksi tuolla Vapaan sanan puolella, mutta pidetään se sillä alueella, eikös joo?

Ai niin - jotkut ovat kyselleet, miksi sitten käytän itse tavallaan kolmea eri nickiä... Syy on yksinkertainen:

Moderaattori-nickiä käytän, kun toimin foorumin moderaattorina. Koko nimelläni esiinnyn silloin kun kirjoitan yhdistyksen puheenjohtajana tai päätoimittajana. Thoriel olen sitten ihan "vapaalla" eli en "virallisessa" ominaisuudessa.

Sekavaa joidenkin mielestä, mutta toisaalta mitäs olette kaikki jopit kaataneet minulle... ;) No, leikki leikkinä - tällaista menettelyä näkee kyllä monessa muussakin foorumissa, eli moderointipuuhissa käytetään eri nickiä kuin epävirallisesti keskustellessa. Itselleni se on selkeintä.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: