Näkökanta...

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 06/2004 asti » Näkökanta... « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Ville
Maanantaina, 12. huhtikuuta, 2004 - klo 3.14:   
http://amiga.emugaming.com/whodares.html

tuli tämmöselle sivulle eksyttyä ja teksti oli ihan mielenkiintoista, amiga-fanina olin hieman eri mieltä ;) mutta hyvä mielipide yhtä kaikki.

mitäs muut ootte mieltä?

 

JPQ
Tiistaina, 13. huhtikuuta, 2004 - klo 2.36:   
Ville: kyllähän jokaisella oikeus mielipiteensä mutta todellakin minä ainakin haluan uuden Workbenchin (enkä muutenkaan tyypin mielipiteitä jos äkkiä oikein käsitin ymmärrä lainkaan),ja tottakai haluan Commodore64:sta emuloida vaikkakin vähempi ainakin niin kauan kun taas saan CC65:sen ajokuntoon.:(

 

KimmoK
Tiistaina, 13. huhtikuuta, 2004 - klo 8.14:   
Mielestäni AmigaOS:ssä edelleen, ihan oikeasti, on jotkut asiat paljon paremmin kuin valtavirran käyttöjärjestelmissä. Toki on asioita joita siitä puuttuu, mutta kumminkin. Ja lisäksi sitä on tottunut, oppinut ja tykästynyt käyttämään (windowsiin on vain tottunut, oppinut ja vihastunut).

(aika kytysesti on muuten Merced:llä mennyt sittemmin...)

 

Ville
Tiistaina, 13. huhtikuuta, 2004 - klo 10.49:   
JPQ: minäkin haluan uuden WB:n, ei siinä mitään. Sen verran eri mieltä tuossa olin että vanha kone kuitenkin on käytössä niin kauan kuin siinä henki vaan pihisee. Uusi kone sitten hankintaan rahatilanteen salliessa...eikä pidä unohtaman C64-emulointia :)

 

JPQ
Tiistaina, 13. huhtikuuta, 2004 - klo 14.06:   
KimmoK: Aika paljon puutteita on ja ongelmiakin vähäsen mutta runkoterve joka laatu sanoo sen miten hyvin kaikki muu toimii.:)
(windowsiin tosiaan pettynyt,kyllästyt,raivostunut)
Ville: niin minäkin pidän vanhan koneen käytössä jos mahdollista tosin Commodore64:sta raha pulan ja käyttö ongelmien (=en jaksa enään c64:sen kuvaa ja lisäksi kasettiasemaa enkä sitä että en saa sitä kätevästi sijoiteltua) takia luovuin.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: