Kertokaas mulle aika serveri?

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 06/2004 asti » Kertokaas mulle aika serveri? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Ibe U
Keskiviikkona, 14. tammikuuta, 2004 - klo 22.21:   
Jonka voi pistää genesiksen aika serveriks.

 

Ibe U
Torstaina, 15. tammikuuta, 2004 - klo 9.52:   
Eli paristosta on virtaloppu, genesikseen on mahdollista pistää aika serveri josta aika haettaisiin käynnistyksen yhteydessä.

Oisko kenelläkään tietoa toimivasta.

 

Jope
Torstaina, 15. tammikuuta, 2004 - klo 15.13:   
http://www.mikes.fi/page.aspx?pageID=815&contentID=214

 

Ibe U
Torstaina, 15. tammikuuta, 2004 - klo 22.38:   
Genesiksen aika palvelu ei näytä toimivan, löysin toimivan ohjelma. MOT

 

-NDA-
Sunnuntaina, 18. tammikuuta, 2004 - klo 15.13:   
NTP protokollassa on maailman laajuisesti ollunna pientä bugeilua viimeaikoina, ihan vaan tiedoksi.

Voipiipi vaatia ohjelmistopäivitystä kaikenmoisiin vimpaimiin.

 

Ibe U
Maanantaina, 19. tammikuuta, 2004 - klo 18.14:   
MItenkäs tämä löysin facts ohjelman joka ajaa kyllä ajan järjestelmään.

Ongelmana on jos käynnistän sen sen wbstartup:issa niin Genesis ei kerkeä latautua, ei aikaa ei saa::

Kopion ohjelman c: hen ja tein pienen pätkän jossa kokeilin.

wait sec=30
run >nil: facts

tulee recorverable alert, ilmoitus että facts ei ole vielä palautunut haluatko odottaa vielä, virheilmoitukset kun kuittaa niin juttu kuitenkin toimii.

Oisko ideaa miten tuo korjataan... jälleen kiitoksella kaikille vastaajille ;-)

 

Jope
Maanantaina, 19. tammikuuta, 2004 - klo 18.20:   
Kirjotat rivit tekstifileeseen, teet sille projekti-ikonin, default tooliksi iconx ja sitten startpri vähemmän ku genesikselle. (ja wbstartupiin)

startpri menee -127 - 127, defaulttina muistaakseni 0..

 

miksuh
Maanantaina, 19. tammikuuta, 2004 - klo 18.23:   
Ibe U: Facts on ihan hyvä, varsinkin ne sen uusimmat versiot, vanhemmissa oli joskus jotain häikkää. facts osaa myös siirtää kellon automaattisesti kesä- ja talviaikaan. Hyvin on toiminu mulla.

Itse mä olen käynnistäny ton WBStartupista MiamiDX:n jälkeen. Jos sulla on WBStartup+ asennettuna, niin koeta vaikka rukata ohjelmien käynnistymisjärjestystä prioriteetin avulla. Eli jos muu ei auta, niin varmista että facts käynnistyy mahdollisimman myöhään, eli käynnistysprioriteetti pieneksi.

 

Ibe U
Maanantaina, 19. tammikuuta, 2004 - klo 18.52:   
Jope: toi on jo tehty, juuri tuolla tavalla saan ne herjat.

Genesis käynnistyy user-startup:issa, mut ei se silti kerkee käynnistyä ennen kuin wbstartup on käyty läpi :-(

JOs mä vaan pistän FActs:in wbstartuppiin niin ei mitään toivoa saada sitä käynnistymään genesiksen jälkeen siksi tuo "wait sec=30"

 

miksuh
Maanantaina, 19. tammikuuta, 2004 - klo 19.11:   
Hmm vähä eri ilmeisesti gensiksen kanssa... Mulla on ollu sekä MiamiDX, että Facts kumpiki WBStartupissa ja ei tommosta ongelmaa.

 

mmr
Torstaina, 22. tammikuuta, 2004 - klo 18.31:   
Kokeiles katsoa NTP servereitä osoitteesta
http://www.worldtimeserver.com/
tai osoitteita saat ainakin kun asennat pc:lle sen atomic kello-ohjelman ja sen asetuksista.

 

Ibe U
Perjantaina, 23. tammikuuta, 2004 - klo 20.10:   
Ongelma korjaantui kun pisti facts:iin kaksi aika serveriä.

Eli ekan aikana ei tcp/ip ole vielä mountattu, mutta sitten tokan aikana ;-)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: