Elbox support

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 12/2003 asti » Elbox support « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

tnt
Tiistaina, 7. lokakuuta, 2003 - klo 5.45:   
Onkos kukaan lähettänyt Elboxille sähköpostia? Olen yrittänyt rekisteröidä mroocheckin saadakseni uudet ajurit jotka (ehkä) eivät kaataisi konetta bootissa. Outolook herjaa, ettei vastaanottava osoite ole sallittu??? Kaikki muut osoitteet toimii kyllä.

 

Jupp3
Tiistaina, 7. lokakuuta, 2003 - klo 11.47:   
Itse kyselin muutamaan kertaan Power Flyeriin liittyvistä ongelmista, toisella kertaa taisi tulla vastaus, jossa kehoitettiin ottamaan screenshot tilanteesta, jonka sanoin kaatavan koneen (Hyvähän siitä screenshotia on ottaa... Tosin, nyt olisi digikamera...)

Niin, ja tästä on siis aikaa

 

Pete
Tiistaina, 7. lokakuuta, 2003 - klo 15.03:   
Viime keväänä rekisteröin juuri tuon Mroocheckin, sekä käytettynä ostetun FastATAn ja kummallakin kerralla rekisteröinti onnistui ilman mitään ongelmia. Vuorokauden sisällä sain Elboxilta takaisin mailia, jossa oli mukana uudet ajurit.

Onkos sinulla muuten sellainen monitori, josta näet early-startupin. Itse meinaa olen törmännyt sellaiseen ilmiöön, että jos hiiri ei ole kunnolla kiinni tai on kokonaan irti Mroocheckistä, menee kone jostain syystä kyseiseen valikkoon, eikä kone tietenkään käynnisty silloin.

 

tnt
Tiistaina, 7. lokakuuta, 2003 - klo 15.42:   
@Pete: Monitori on 19" svga voodoo 3000:n perässä, eli ei näy. Tarviipa kytkee videomonitori kiinni, jospa valkenis, Kiitti vinkistä!
Ja ongelma ei ole se, että he eivät vastaisi, vaan postini ei mene heille perille, vaikka muihin osoitteisiin menee. Siis tukehtuu jo omaan koneeseen. Itse rekisteröin mediatorin puoli vuotta sitten, ja homma pelasi tosi hienosti.

 

KimmoK
Maanantaina, 13. lokakuuta, 2003 - klo 9.28:   
On muuten Elbox ollut aika hiljaa viimeaikoina...

 

Joanna
Maanantaina, 13. lokakuuta, 2003 - klo 13.52:   
KimmoK: IMHO heidän pitäsi nopeasti saada se Sharkki liikkeelle ja
julkisuuteen jos sellaista on olemassa tahi tekeillä. Nyt kun OS4 on
noin pitkällä ja Pegasos 2 tulee pian ei heillä ole enää kauan varaa
venytellä sen kanssa..

 

hooligan/dcs
Maanantaina, 13. lokakuuta, 2003 - klo 14.08:   
Veikkaan että tämä hai tulee olemaan harvinaisen hampaaton peto.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: